Oh, happy sunday!

Datum: 2008-04-20 Tid: 19:11:34

Har varit på Snack med Emma idag. Vi satt ute och väntade på att solen skulle skina på oss istället för andra sidan gatan. Tog väl sisådär 2 timmar, men till slut kom den. Var nice! Kändes som the good old days, vi började snacka om vår hiphopkarriär as the "Fruitbuddies". Vi ligger på is just nu, men våran nästa hit kommer bli "Mer raping för Kungen". Och inte raping på engelska, utan svenska; rapa.

Efter det gick vi vidare till Pressbyrån och köpte varsin glass och satte oss i stadsparken. Hann väl sitta 20 minuter innan Veronika ringde och sa att vi skulle komma till lekparken. Gungade Shiva lite och hon skrattade hela tiden att det kittlades i magen. Emma gungade Alva, Veronikas lillasyster. Roligt!

Emma idag: "What the fuck! Inga naglar!?" Jag har ju tagit bort dom, för att göra nya när jag har tid.

Emma sa: Säg någonting som jag inte vet!
Jag (med allvarlig röst): Du vet inte att jag är gravid!
Ni skulle sett hennes min! Jäklar vad förvånad hon såg ut. Men jag är inte gravid, så ni vet.

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Veronika

Ni var så söta lektanter. :D

Datum: 2008-04-20 Tid: 19:21:42
http://phobic.blogg.se
Postat av: Bemma

En riktigt mysig dag var det idag =)
Och fan va du lurade mig!

Datum: 2008-04-20 Tid: 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback