Nöjd!

Datum: 2008-04-07 Tid: 18:11:17

Jag älskar dagar då man mår allmänt bra, utan att det behövs en anledning. Detta är en sån dag! Bara vara, men ändå vara nöjd. Inte kräva något mer utav dagen. Sällan man känner så, men just idag gör jag det. Älskart!

Hjärtat fick skatteåterbäringspapprena idag. Undrar om jag har fått dom? *hoppas* Och hoppas då att jag får tillbaka. Men ska sluta tänka på det, kolla brevlådan imorgon efter skolan. Nu ska jag återgå till att vara nöjd med livet! ^^

image58


Kommentarer
Postat av: Mustela

Vad skönt du =)
Och urfint väder blev det också idag.

Datum: 2008-04-07 Tid: 18:18:09
Postat av: Therese

Hello.
Jag fick 500kr tillbaka på skatten, hade räknat med ca 3000kr som jag brukar få. Lite besviken:/

Datum: 2008-04-08 Tid: 13:21:42
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback