Morron

Datum: 2008-04-23 Tid: 06:27:11

Ruben skötte sitt föredrag bra igår! Alla tyckte det var intressant att lyssna på. Han är en karl man blir engagerad och inspirerad av.

Emma kom till skolan igår med, hon hittade! ^^ Nice!

Lillasyster blev glad för cykeln. Jag var väldigt noga med att hon skulle gilla den vi köpte.
- Tycker du den känns bra?
- Ja.
- Hur kändes sadeln? Var den hård?
- Vet inte.
- Prova igen då!

Sen upplyste försäljaren mig om vad man kunde köpa för tillbehör.
- Stöd?
- Vart fan sätter man på det då?
- Godkänt cykellås?
- Vilket innebär?
- Stänkskärmar?
- Moa, cyklar du mycket i lera och skit? Okej, vi tar väl dom med då!
- Belysning?
- Ja, jag vill ju inte att syrran ska bli påkörd tack vare ingen belysning. Nu börjar jag inte tycka om det här!

Försäljaren stod med ett leende hela tiden, antagligen för alla mina frågor och konstiga svar. Kul var det iallafall. Efter gick jag, syrran, Emma och Simon och käkade på Young Thai i Knalleland på min bekostnad. Jääävlar vad gott det var! Måste dit igen!

Godmorgon allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback