Kort sammanfattning

Datum: 2008-04-28 Tid: 21:47:16

Med tanke på hur trött jag är kommer endast en kort sammanfattning av helgen,
Fredag: Hmppf! Inte ens värd att nämna egentligen. Hade askul med en massa folk i Annelundsparken, men ingen ängels vingar är helt och totalt fläckfria! Jag är som jag är ibland.
Lördag: Vaknade tidigt, bakfull och jävlig, åkte ner och fixade naglarna. Senare spenderades massa $ på alkohol, som fyllde bilen tillsammans med mat och gött sällskap (Jag, hjärtat, Engström och Patte). Åkte ut till mamma och festade till det. Hopp från altan->buske, bastu, skratt osv får beskriva denna underbara kväll på slottet! Att jag skämtbråkade med Jani (som var där med Ollie och Irma när vi kom) och slog honom med glasflaska på benen låter värre än det var.
Söndag: En känsla av att inte vilja åka hem. Jag och Engström stannade. Mammi lekte piercare i Engström's öra, dricka öl på taket och basta.

Finns mycket mer att säga om varje dag, mensom sagt: Trött.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback