I'm no latmask!

Datum: 2008-04-06 Tid: 20:06:13

Den som påstår att jag har legat på latsidan denna helg kan hoppa upp o sätta sig baklänges på min dammsugare. Som jag skrev innan så lekte jag hemmafru igår, och idag har jag och hjärtat rensat ur ännu mera ur min lght. Nu är det inte mkt kvar. Några som ska kolla på sakerna jag inte ska ha kvar, efter det hamnar överflödet på tippen.

På vinden står det lots and lots av påsar med böcker. De får "myrorna". Har för mig att de skänker pengarna till välgörenhet. Ska bara kolla om det är något som jag har på önskelistan först. Om du är intresserad får du också kolla! ^^

Aaah! Jag längtar tills jag får mina pengar. Då ska jag göra nånting jag aldrig gjort förut, men det känns som att det kommer bli bra! ^^ Något me håret är det iallafall, kan du gissa vad? Tror faktiskt jag ska passa på att tatuera över min tabbe också! Haha.

Skola imorgon, vilket innebär morgonpromenad. Puh!


image56


Detta är inte jag! I'm no latmask!




Kommentarer
Postat av: Bemma

"Alla känner Pålle" :P

Datum: 2008-04-07 Tid: 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback