Hello again!

Datum: 2008-04-02 Tid: 19:17:22

Var ett par dagar sen man skrev här sist. Vad har hänt sen dess?

Skolan har börjat efter påsklovet, skönt att ha tillbaka rutinerna igen. Med rutiner är det enklare att hålla matvanor, så nu kör jag stenhårt på GI igen. Dessutom går jag ner till stan från Trandared istället för att åka buss när jag ska till skolan. ^^

Lekte med Emma igår. Vi skulle simma, men natten innan hade jag sovit två timmar, så jag orkade inte. Så vi satt vid Viskan lite och sen gick vi och käkade. Var så trött i slutet av dagen så jag la mig vid nio. Anledningen till brist på sömn förra natten var att precis när jag höll på att somna kliade hjärtat mig i pannan i sömnen. Då blev jag klarvaken av förvåning och kunde inte somna. Irritationen växte ju längre tiden gick. Antar att jag somnade av ren utmattning sen.

Idag har jag varit hemma hos Veronika och Shiva. Shiva hade teater för oss. Jag sa att skådespelare brukar niga när dom får applåder, men det ville inte hon. Då sa jag att hon kunde bocka istället och det tyckte hon var roligare. Så hon spelade teater, sjöng o dansade för oss. När hon var klar sa hon: "Nu kan ni klappa!" och när vi gjorde det bockade hon tre gånger och sa "tack" vid varje bockning. Så jäkla gullig den tjejen! ^^

Ett coolt klipp:

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha haa hur har du hittat detta klipp??!
"Youtubesök: Penis"

Datum: 2008-04-03 Tid: 20:01:12
http://Axls.blogg.se
Postat av: Jessika

åhhhhhhhhhhhhhh ! När ska vi ha myskväll eller fika ihop igen då??? missing it !
kram

Datum: 2008-04-03 Tid: 22:02:44
http://jezzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback