Härlig dag

Datum: 2008-04-20 Tid: 12:02:07

Igår var det ju "Öppet hus" i skolan. Det var helt okej. Jag flummade mest runt med en dude vid namn Ruben som har en synskada. Han var hur rolig som helst. Jag ledsagade honom hela dagen och han trodde att jag hade gjort det förut, vilket jag inte har. Fast i början glömde jag bort att han inte kunde se, så jag glömde bort att säga att det stod en stol rakt framför honom, som han gick rätt in i. Men ingen skada skedd. Var syntolk åt honom när dramagruppen upträdde också. Han tyckte jag var duktig.

Umgicks mycket med Frida och Shiva med. Shiva sa att jag var hennes bästa vän! ^^

När jag kom till stan gick jag till stadsparken där Veronika och en del andra satt. Trevligt att tjöta lite skit. Sen kom Frida, så hon och jag åkte hem hit. Vi bestämde oss för att ha en tjejkväll ute, så vi åt en god middag på Brasseriet, gick vidare till Tonic och avslutade kvällen på Lilla Krogen. Lilla Krogen var roligast med tanke på de två grabbarna vi träffade där. Var hemma vid elva, vilket var helt perfekt.

En bra dag var det igår. ^^



Kommentarer
Postat av: Veronika

Kunde ni inte släppa tankarna på att ta en öl ute i det fina vädret? ;D Låter som ni hade mysigt iaf. :3
Tack för sällskapet igår! Puss.

Datum: 2008-04-20 Tid: 12:47:53
http://phobic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback