Hälsan i första rummet

Datum: 2008-04-04 Tid: 14:20:30

Denna veckan har jag inte ätit en enda godisbit, inte ett enda riskorn eller makaron, gått morgonpromenad ner till stan 4/5 skoldagar, bärt och klyvt en massa stubbar till ved och idag var det hinderbana i skolan.

Hinderbanan var fetingjobbig efter ett tag. Jag fattar inte varför jag orkar mycket i vatten, men lite på land. Antar att det har med vattnet att göra, att kroppen blir lättare. Sammanlagt skulle vi iallafall köra hinderbanan 16 gånger med mer och mindre hinder. Gjorde så gott jag kunde iaf.

Nu tvättas det. Sen ska jag åka till landvetter med mammi och lämna Moa, sen vänta en massa timmar till mammi's karl landar. Drygt, men kul o umgås lite själva.

image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback