Fylld dag.

Datum: 2008-04-16 Tid: 21:29:00

Teatern i Göteborg var underbar. Kärlek mellan en rullstolsbunden person och en gående, sexuell frustration, mobbning, att vara skoltrött, fest och droger, känslor och hur en personlig assistent kan bete sig. Var både rullstolsburna och gående skådespelare med. Jag vill se den igen.

Hemkommen från Göteborg städade jag ur det sista ur lägenheten, sen imorgon skriver vi kontrakt. Då är det över! Puh!

Sen fyller Simons bror år idag, har varit där på kalasfika. Vi köpte två jättefina svarta fönsterlampor åt honom, tror han blev nöjd. Och man rullar alltid hemåt när man har fikat/ ätit hos någon i Simons familj.

Och Veronika pular med min blogg. Det kommer pli praa! ^^ Hon ska dessutom gästblogga hos mig ibland, så spetsa ögonen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fint, men gillade min design bättre;) haha

Sovtajm.
Tjing

Datum: 2008-04-16 Tid: 21:47:51
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback