Fylla och vrålåk!

Datum: 2008-04-12 Tid: 18:49:39

Igår fyllde Frida 18, så jag, hon och Engström var ut. Eftersom jag inte dricker så ofta längre så har jag ingen koll på var gränsen går, så man blev jäklarns askalas! (Askalas var ett roligt ord att skriva, för övrigt). Snackade engelska med några utlänningar på Södra Torget, gick la sådär. Sen hade jag tydligen gett dom mitt nummer för att dom skulle hjälpa mig och flytta, killen ringde idag. Knas! Sen när jag kom hem kände jag för o spy, men det resulterade i att jag somnade på golvet över klädhögen som ligger där. Hjärtat kom och frågade "Honey, ska du inte sova i sängen istället?". Så kan det gå när inte gränshaspen är på!

Och idag har vi flyttat grejjer. Lite jobbigt på bakfyllan! Och gamla Bettan, som Engström döpte minilastbilen till, var störd! Den la av på Norrbyleden, en rätt hårt trafikerad väg. Sen la den av mitt i en korsning också. Smidigt värre, ett riktigt vrålåk! Och så höll den på, men Simon lyckades köra den ganska bra efter att Ile hade sagt hur man ska gå tillväga när den knasar.

Tjongkalsong!

Kommentarer
Postat av: Bemma

hehe, låter som en rolig helg :P

Datum: 2008-04-14 Tid: 08:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback