Fulla tonåringar is so not the shit!

Datum: 2008-04-05 Tid: 22:38:23

Jag gillar inte fulla tonåringar som tror att dom är de enda i världen. Speciellt inte om man måste höra deras högljudda sktän på bussen där dom klagar över att dom är för fulla, eller att bussen är för seg eller att killen dom vill ha har varit dum. Men jobbigast av allt är när de utförligt redogör hur många dom har hånglat med, och hur många fler dom ska tungtumla med. Intressenivån är inte så jävla hög på den fronten för min del.

Nuförtiden är det nästan så att man knappt vågar kolla på någon, för man får med hög sannolikhet en tyken kommentar. Måste ungdomar vara så jäkla otrevliga!?

En annan sak jag stör mig på: När folk vet att jag vill dom någonting negativt, till exempel om personen i fråga har betett sig knäppt och vet att jag kommer höra av mig om det, så svarar dom inte i telefon! Är det inte bättre då o svara på en gång? För folk borde veta att jag är en jävligt envis sak som inte lägger sånt åt sidan i första taget. Tur att det inte händer alltför ofta ändå. Men det hände ikväll.

image55









Btw, jag vill ha en ny design på min blogg igen. No offense Roni, gillar fortfarande denna skarpt, men det känns som det är dags för en förändring! Will you help me again? Och än en gång, du passar i svart hår! ^^

Kommentarer
Postat av: Jessika

DAGENS UNGDOM =) hahaha...fast jag vet massa som e helt underbara med. fast man håller sig ibland för att säga ngt för man får gärna ngt tyken kommentar tillbaka. pöss

Datum: 2008-04-06 Tid: 09:26:43
http://jezzzika.blogg.se/
Postat av: Therese

Gott med pannkakor och glass! Jag har börjat gilla de nu! :)
Sitter även idag och fifflar med min design på bloggen, du har väll sätt den jag har nu? Rätt skoj faktiskt. Vad vill du ha för design på din blogg nu då? Jag kanske kan pillra ihop något?
Kram

Datum: 2008-04-06 Tid: 13:23:14
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback