Fight fire with fire!

Datum: 2008-04-14 Tid: 19:50:37

Kaffe is so the shit! Men det kommer jag inte tycka ikväll när jag ska sova, för då kommer jag inte kunna somna in i drömmarnas land! Men kaffet är iallafall Krav-märkt. (Hittade det rättvisemärkta kaffet förra veckan, och det behövs inte öppnas än.)

Rätt fullspäckad vecka. På onsdag ska min klass åka till Göteborg, till Angeredsgymnasiet, för att se på teater. Det är personer med utvecklingsstörning som ska spela. Blir intressant. Sen på kvällen blir det hem till Simons bror som fyller år. På fredag ska det tvättas. Och på lördag är det öppet hus i skolan. Blir nog kul, vankas massa förberedelser för det på fredag.

Imorgon börjar Desperate Housewives! ^^ Yeay, finally!

Passar på att uppmana, som så många andra gör, att tända ett ljus för Engla ikväll 21.00. Ställ ljuset i fönstret så att andra ser! Hur fan kan en sån jävla karl få fortsätta leva? In med dödsstraff på såna, efter ett par års fängelse. Fight fire with fire!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback