Cykelköp och fascinerande människor!

Datum: 2008-04-21 Tid: 20:46:48

Hittade Ruben imorses på sitt rum. Han hade nog precis vaknat. (Vet du inte vem Ruben är så läs något föregående inlägg). Iallafall är det bestämt att han ska föreläsa om hans liv och sin synskada imorgon i våran klass. Kommer bli grymt intressant!

Träffade på Ruben i matsalen också, han fick för sig att skolka från hans datorlektion för att följa med på min skrivarverkstad. Jag säger inte nej, med tanke på vilken fascinerande människa han är. Fast han fick lite småskäll när han kom tillbaka, och jag åkte väl på en ögonkänga eller två jag med. Men ärligt, han är la förfasen inte två år gammal heller!? Roligt hade vi iallafall!

Efter skolan åkte jag och hjärtat ut till mammi och dom. Var trevligt att umgås med dom igen. Moa fick en väldigt försenad födelsedagspresent. 300 kr + 70 som blir över på den hundringen jag köpte majblomma för. Dom säljer för klassen. Hon klagade på sin cykel också, att den är trög, och det förstår jag med tanke på backen hon måste upp för när hon ska hem. Just nu har hon en 3-växlad, så jag ska köpa en ny cykel till henne imorgon, eller snarast. Planerat imorgon iallafall. En fin cykel med många växlar för ca 1300 kr, på Sportex. När jag för en gångs skull har råd att skämma bort henne ska jag bannemej göra det också.

Denna cykeln är det tänkt:

image76(www.sportex.se)

Emma kommer och hälsar på i min skola imorgon med. Ska bli kul och se om hon hittar. Men hon kommer när jag har lunch så jag kan möta henne. Treeevligt! ^^

Återkommer nog lite senare med ytterligare "skit" (som inte är skit, men skit är ett bra ord!).


Kommentarer
Postat av: Veronika

Har du fått din Rubenabstinens stillad nu då? ;D

Grymt sött av dig att skämma bort Moa. Hon kommer bli jätteglad!

Datum: 2008-04-21 Tid: 20:56:55
http://phobic.blogg.se
Postat av: Therese

Snällt! Jag behöver oxå en cykel;)

Datum: 2008-04-21 Tid: 21:50:06
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Jag kommer så gå vilse i Fristad! :P

Datum: 2008-04-22 Tid: 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback