Blackblack

Datum: 2008-04-05 Tid: 19:53:08

Idag har jag varit hemmafru, diskat o städat lite, vikt tvätt och lagat mat. Eller mat o mat, blev pannkakor, enbart för att Veronika och Soddan skulle komma o fika. Fullkornspannkakor, glass och sylt <3

Nu sitter jag hemms hos Vischy. Veronika ska färga håret svart, mitt förlag! ^^ Tror det kommer bli bra, hade inte föreslagit det annars.

Jag har kommit på en sak jag ska göra med mitt hår. Men jag tänker inte säga vad än. ;)

Veronika passar i svart! ^^

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack för idag! :D Puss!

Datum: 2008-04-05 Tid: 20:37:59
Postat av: Mustela

Det gjorde hon minsann :)

Datum: 2008-04-06 Tid: 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback