Billigt är bra!

Datum: 2008-04-09 Tid: 18:22:41

Åh, vad jag älskar när man gör riktiga fynd! ^^ Idag köpte jag två morgonrockar, en till mig och en till hjärtat, ett par duntofflor, 40pack ljus och fyra magneter, Allt gick på 375 kronor! ^^ Det var på Hemtex, dom har 50% på allt! Passade på o bli medlem också, så fick ytterligare 10% avdrag. Dessutom har dom i mitt tycke ett jäkligt bra system med sitt medlemsskap. Man betalar med meldemskortet så kommer en faktura i slutet av månaden. Måste bara passa sig så man inte handlar för mkt.

Skolan idag var slö, inga större händelser därifrån. Och efter skolan drog jag och Emma till Snack, träffade Reza. Längesen! Han började asgarva när jag berättade en sak, varför har jag ingen aning om. Men han garvade så han grät. Konstig människa! Trevligt var det iallafall! ^^

Imorgon har man sovmorgon, men åker i vanlig tid ändå!

Hejs!

image62

Kommentarer
Postat av: Bemma

Tack för en trevlig dag biatch

Datum: 2008-04-09 Tid: 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback