Bara flum!

Datum: 2008-04-17 Tid: 18:55:25

Hey!
Jag heter Tiss och jag är sambo nuförtin. Om precis en vecka har jag och hjärtat varit tillsammans i sex månader. Men jag har inte köpt någon present än, för jag vet inte vad jag ska köpa.

Idag har jag blivit rikare än vad jag någonsin varit, och ändå är jag inte så rik. Och skitgubben som gav mig pengarna, och fick en lägenhet i utbyte, kan ta sig i brasan! Det var jag som skulle vart otrevlig mot honom istället för tvärtom, för han har gjort så att affären har tagit 1 månad och 14 dar. Ska det verkligen vara så? Klagade på städningen hade han ölmage till också, helvetet! Skyll dig själv när det tar sån jävla tid att punga ut med pengarna som jag så väl har behövt!

Dessutom ska min dude kolla på fotboll ikväll. Vad ska jag göra då liksom? Jo, jag ska sitta vid datorn och nörda mig. Det är jag bra på!

Och imorgon är det tvättdag! >_< Helvete vad jag inte gillar det. Ush, tvi o blä. Men det är väl dags antar jag. Garderoben är nästan tom. Inflyttningsfest för nya kläder kanske?

Imorgon får vi hoppas att Veronika's Soddy-boy har blivit frisk. Vi ska ju dubbeldejta med tacos och grejjer! Då kan man faktiskt inte gå och bli sjuk på det sättet. Funkar liksom inte så. Nu när jag går ut och röker ska jag dansa en "Bort-från-Soddans-kropp-jävla-baciller"-dans! Håll andan så att det funkar!

Vi ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Bemma

Va mysigt med dubbeldejt ^^
Hoppas ni får det kul och att Soddan blir frisk ^^

Datum: 2008-04-17 Tid: 19:30:13
Postat av: Jessika

SKIIIIT !
vill inte till skolan imoorn. vill bara ligga hemma i sängen länge o inte krypa ur sängen före kl 9 !
Hoppas det Fan blir kul nu !
pöss

Datum: 2008-04-18 Tid: 22:16:28
http://jezzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback