Dator i skolan

Datum: 2007-09-04 Tid: 11:50:25

Sitter i skolan nu. Datorintroduktion. Men jag sitter o bloggar medan jag lyssnar med ett halvt öra, han säger nog inget nytt som jag inte vet.

Igår fikade jag på Snack, med sammanlagt sju personer under ett par timmars tid. Jag är en fikoholic! >_< Men det är nice!

Måste bara säga att Rachel och Martina är ett par goa töser! ^^ Me like a lot! Däremot. USH! Palla liksom?! Fått reda på idag att jag inte är den enda som känner så!

Over and out! Nu ska vi bjudas på lunch i matsalen. (som annars kostar 45:-)

Bemma: BOOYA!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Idag kommer du träffa en Bemma som inte är stressad och behöver åka hem tidigt för att plugga ^^
Good shit

Datum: 2007-09-05 Tid: 11:52:45
http://nouva.wordpress.com
Postat av: Malin

låter kul att fika så länge^^
dåligt att ni måste betala maten... liksom hur ska ni fixa sklan utan mat?

Datum: 2007-09-05 Tid: 14:53:59
Postat av: Maniac

Det är ju tyvärr så att man måste betala för maten oftast =/ det är rätt tråkigt men men...
Fika någon dag kanske hade varit trevligt eller baka bullar ^^

Datum: 2007-09-09 Tid: 21:40:33
http://www.myspace.com/liquidiceband

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback