Stickycake, stickycake!

Datum: 2007-10-18 Tid: 16:30:51

Snacka om min förvåning när jag idag på praktiken sa till lärarinnan att jag inte ville sluta i klassen om drygt en vecka och får svaret: "Det vill inte jag heller att du ska! Du känns som en av oss nu!" Jag trodde inte att hon gillade mig ju. Så jag passade på att be henne att skriva ett omdöme om mig lagom tills jag slutar. Då har jag det på papper, och kan vara stolt över mig själv. Om nu tanten inte stod o blåljög mig rakt upp i fejjan dvs. Jag har lite svårt för henne, men anstränger jag mig för att vara trevlig och pratar med henne så är hon faktiskt trevlig tillbaka! ^^ Ungarna är så goa också, även om en del är jävliga mot andra barn med vilje, men då får man tugga in och känna sig som en riktig fröken. "Fröken". Det får mig att känna mig 55 år gammal.

Har fikat med Roni idag. Mys! Sen efter ett tag kom Kinky. Känns så bra allting! Jag har min Bemma, jag har min Veronika, jag har min Shiva, jag har min mammi, min sis. Sen andra underbara som Fidde o Malin, och andra som jag inte träffar så jätteofta. Jag har min skola att se framemot om typ två veckor. Jag har simningen. Jag har kompisar på andra ställen i landet att prata med i telefon tråkiga kvällar. Man kan nästan säga att jag har allt. Förutom pengar dårå, men vafan. Snart lite rik igen iallafall. "Nästa gång jag får pengar...." Standardfras av Tess.

Konstigt att jag kallar mig Tess i bloggen, men alla andra kallar mig Tiss. Oh well. Therese, Tiss, Tess, Tissekissen, Mannen, Bitch, Sis... Reagerar iallafall på allt förestående. ^^

I förra inlägget skrev jag ju om att sänka garden och att sluta tänka så mkt. Det kan jag göra nu, för nu vet jag hur det ligger till! ^^ Me so happy! Men luuuugnt ska det gå! ^^

Bemma har bakat kladdkaka idag. Har känt henne länge, men aldrig smakat på hennes Stickycake! Märkligt! Men today is the day! Får la se. Bra eller anus? Antagligen bra, med tanke på att alla andra tycker det. ^^

Och vet ni vad? Tess ska göra det tjejigaste hon nånsin gjort i hela sitt liv den 27e! Jag kommer få min julklapp av mammi då, en nagelförlängning! Jag kan knappt tro mig själv när jag tänker på det, men det ska bli intressant. Det är Rachels och Martinas fel! Bara för att dom har det, o dom är så fina, så vill jag med. Copycat - ajjemän! Mammi ska med göra. ^^ Sen den 29onde ska mammi hämta en chihuahuavalp som heter Daisy. Så söt! Vet inte än om jag ska följa med, men det lutar lite åt det. Undrar om inte mammi börjar bli en medelålders Paris Hilton? Mohaha! :P I love my mammi!

Yeah, that får be allt for today!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Öh.. kanske för att jag lärde mig baka kladdkaka i sommras :P

Datum: 2007-10-18 Tid: 22:47:04
Postat av: Therese

Härligt att du mår toppen!
Jag mår typ bra, men tänker väldigt mycket på pengar och hur jag ska klara mig nu när mitt vikariat snart tar slut.. jobbigt som fan:(

Så lillan ska skaffa hund igen? Vart gjorde hon av hunden hon nyss hade?:/

Händer i helgen?
Jag ska mysa med grabben, köpa nya handbollsskor, stå i kiosken 2 timmar i sporthallen:/ å sen dricka vin!
KRAM

Datum: 2007-10-19 Tid: 15:03:01
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback