Socks n' popcorn

Datum: 2007-10-30 Tid: 18:30:19

Idag har varit en slö dag. Hade bestämt mig för att städa idag, men dom planerna gick i stöpet rätt fort. Vaknade av att mammi ringde o ville att jag skulle följa med henne o handla. Om du vill ha uppmärksamhet, köp en chihuahua! Gick inne i affären med Daisy i famnen och folk glodde, pekade och aaaw:ade sig hela tiden! Haha!

Slöade hos mammi,  passade på att betala räkningar och tog det allmänt lugnt. Vi avnjöt en varsin baguette med skagenröra också! Och lekte med Daisy såklart. Hon är så sööt den lilla fjärten! Bemma är kär i henne! ^^ Men det blir ju alla! ^^ Bestämde mig sen för att åka ner till stan för att ta samma buss som Roni till Sandared. Hämtade Shiva och nu har vi fikat, alltid lika myys!

Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går! Simon Simon Simon! <3 Har tvingat honom att kolla på Grey's Anatomy med mig. Jag som aldrig egentligen följt det, men nu har det blivit lite våran grejj! ^^ Mitt hjärta slår (okej, jag är inte så bra på o vara gullig, men det jag ville ha fram iallafall är att jag är kär kär kär!)

Ska snart fortsätta umgås med Roni, sen ska jag till mammi o kolla på Desperate housewives! ^^ Good shit! Ska bara lägga in:

Dagens speciella person: StorTherese! Hade du inte trott va!? Kommer du ihåg hur kul vi hade när vi var små? Samlade maskar, var rädda för "mosgubben" i bananhusen,  handbollen, tjuvrökningen.  Sen började jag röka "på riktigt" i sjuan och du som sa att du aldrig skulle börja röka! Hur gammal var du när du började? Hahaha!  Inte i  den  vanliga  börja-röka-åldern iallafall. Det roliga är att vi har kontakt fortfarande. Inte alltför stor dock, men vi har koll på varandra via bloggarna. ^^ Och jävla dig som är anledningen till att mitt längsta förhållande i mitt liv tog slut! (För er som inte vet: Tessan tyckte inte jag skulle fortsätta vara tillsammans med Jonas som jag blev tillsammans med i ettan i grundskolan. Så vi spelade bollvägg, ni vet när man kastar en tennisboll mot en vägg och en annan ska fånga den och kasta från det stället) Förlorade jag skulle Tessan göra slut åt mig, vann jag fick jag fortsätta vara tillsammans med honom. Haha, ja. Jag förlorade ju. Denna händelse utspelade sig i femman.  Finns så många minnen egentligen så skulle man skriva mer skulle ingen orka läsa klart! Iallafall har vi haft mkt skoj i våra liv! ^^

Kommentarer
Postat av: Mustela

självklart att man kollar på folk som går med en sån där liten hund, speciellt om man har den i famnen :P

Datum: 2007-10-30 Tid: 19:34:21
Postat av: Bemma

Jag vill gifta mig med Daisy

Datum: 2007-10-30 Tid: 20:33:49
Postat av: Therese

Haha. Va söt du är! Jag fick vara dagens speciella person! :) Tack tack!
Du har sånt minne alltså, helt sjukt! Jag kommer inte ihåg ett smack! Vem är "mosgubben"??
Maskarna var riktigt äckligt, fattar inte att du vågade hålla i så många på en gång! :/
Sorry, men.. jonas var en tönt! Moahhaha.. och nu tror jag han är bonde..eller?

Daisy kan heta Ulla eller varför inte Britt? För många hundar som heter Daisy! Bortbortbort med de namnet!

Nej, nu ska jag äta lite.. har tränat.
Tjing

Datum: 2007-10-30 Tid: 23:35:19
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Therese

Hahaha. Har jag inge minne av..

Men jag minns när jag skjutsade dig på styret;)

Datum: 2007-10-31 Tid: 10:45:14
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback