Klantigt värre!

Datum: 2007-10-04 Tid: 19:54:53

Hade idrott idag. Kul som fan! Vi spelade typ handboll med en frisbee! ^^ En ur motståndarlaget skulle ställa sig i vårat mål, och en av våra gubbar skulle ställa sig i deras mål. När målvakten fångade frisbeen blev det mål. Fångade dom den inte blev det inge mål. Och målvakterna fick bara hålla sig inne i målet. Mkt mål där! Kan ju stolt berätta att jag skyddade vårat mål från att motståndarna scorade så pass bra att jag till och med fick beröm för det! ^^ Både av skolkompisar och av läraren. I still got it! Fast däremot skadade jag knät idag, igen! Skulle hoppa o ta frisbeen från motståndarlaget, men när jag landade så landade jag på fel knä. Nice! Not! Så haft ont i vänster knä, och ont i höger häl. Haltar fram som en gammal kärring! >_< Not so funny!

Har varit lite av en sorgens dag idag. Sista dagen på fyra veckor som jag får träffa friskvårdsgrabbarna. Dom är lediga imorgon, och på måndag börjar våran praktik, som pågår i tre veckor. Sen efter det är det lov. Men man kan ju alltid styra upp en fika lite då o då! ^^ Me like those guys a lot! ^^

Höjden av klantighet satte jag ribban för idag! När jag skulle möta Bemma för att ta bussen ner till Snack höll jag på att snubbla på ett övergångs-ställe-streck! Hur lyckas man? Hur högt kan ett sånt vara? Några millimeter!? Ja, jag säger då det. Gosh!

Nepp. Nu ska jag och syrran gå hem till mig. Hon ska sova hos mig inatt! ^^ Mys!
So byebye for now!

Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj!
Hittade inte mycket.. är ju inte som när man var mindre och köpte t-shirts med backstreet boys etc..
Köpte mig iaf 10par strumpor, en visp och sen 3 "figurer" till mina Crocs. De får duga.
Kände mig som en gammal tant som gick där.. först med Mammma på morgon kvisten, sen med karln på eftermiddagen. haha:)
Om du kommer hit kan vi klart gå en sväng!
Vad har du hittat på ikväller?
Jag ska strax sova, har varit ut med jobbet å spelat discobowling och käkat middag. Grymt trevligt! Bästa kollegorna! :)
Trevlig helg och go natt!
KRAM

Datum: 2007-10-06 Tid: 01:19:41
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Erica

Ah exakt. Nej nej, inget mobiljobb för mig inte :D

Datum: 2007-10-09 Tid: 16:30:04
http://yulla.blogg.se
Postat av: Malin

vi kommer nog ha lov samtidigt ^^
ska vi hitta på nått då?

Datum: 2007-10-11 Tid: 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback