Inte mkt som hänt denna veckan, men mys ändå!

Datum: 2007-10-11 Tid: 21:14:25

Allt rullar på i sin vanliga takt. Praktiken har börjat, kanske ingen höjdare att man gått o blivit tvärförkyld. >_< Men det börjar ge sig nu som tur är. Så ska försöka gå dit igen imorgon.

Imorgon kommer även Jonas ner! ^^ Det ska bli roligt! Har inte träffat honom sen i december, nästan ett år sen nu ju. För er som inte vet vem jag snackar om är det en kille som jag träffade från nätet 2004. Blev även gravid med honom (men fick missfall). Så äre!

I fredags kollade jag på film med Rachel, hon sov hos mig. En liten girliekväll! Hon är go den tjejen! Sen i lördags blev det sova lääänge! (För länge) Men gick en promenad med Bemma ner till Snack för en kvällsfika! ^^

Har fikat och kollat på film med Simon, en av friskvårdsgrabbarna. Det har vart nice! ^^ Han är go!

Jag har faktiskt inge så mkt att skriva! Konstigt, med tanke på att det var en vecka sen jag skrev senast!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Tihi ^_______^
Du får uppdatera oftare!

Datum: 2007-10-11 Tid: 21:17:47
Postat av: Therese

Du är tillbaka:) Najsbajs!

Datum: 2007-10-11 Tid: 21:31:13
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback