Från :( till :)

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:04:20

Brukar läsa lite smått i brorsans flickväns blogg. Hon skriver väldigt bra saker. Till exempel: Forget about the people from your past, there is a reason they didn't make it to your future. Så sant som det är sagt. När jag tänker på det är det inte många från mitt förflutna som jag riktigt saknar i nutid. Konstigt, med tanke på hur många jag tyckt om i mitt liv, men som jag inte skulle behöva nu. Väldigt wierd att jag av alla människor tänker så, jag som alltid är nostalgisk och saknar allt från förr. Dom jag vill ha kontakt med från förut, har jag kontakt med. ^^

Idag har varit pain in the ass-dag. Praktiken har vart påfrestande pga mitt nuvarande tillstånd: Überförkyld.
Då är det inte särskilt lätt att vara på topp. Var disco idag till råga på allt, och massa ungar ville att jag skulle lyfta upp dom i famnen och dansa runt med dom. Ujuj! Orkar faktiskt inte nämna mer om praktiken. Punkt om det!

Igår var ju Simon hemma hos mig. Det behövde jag inte vara nervös över! Men en sak fattar jag inte. Det är så satans trist hos mig! Man kan inte göra nånting! >_< Aja. Iallafall så ringde mammi och behövde absolut ha tillbaka skurhinken och moppen som jag lånade av henne. Hon är för nyfiken ibland. Självklart var det bara för att få träffa Simon. Vi vandrar över dit, syrran märker inte att han var med för hon satt vid datorn. Mammi och Jaana (mest Jaana) bombarderar Simon med frågor. När syrran märker att han är där skriker hon: "Therese tycker om dig, hon är kär i dig! Hon vill bli ihop med dig! Hmm, jag ska nog gå nu!" Haha, man kunde inte annat än o garva. För att inte tråka ut er allt för mycket nu så fortsätter jag inte att skriva mer om kvällen. Det enda jag har att tillägga är: Tess är inte singel nåmera.^^ Tycker om Simon väldans mycket! <3

Tillbala till idag. Mötte upp Roni i Knalleland, vi hade bestämt oss för att umgås lite. Koffa kom också ner efter ett tag. Går och kollar om Presentknallen har öppnat igen. Då var det någon annan jävla skitbutik som hade öppnat där! >_< >_< >_< Jag som älskade Presentknallen och hade bestämt mig för att köpa en massa julklappar där! Den butiken var ju väldigt billig och asbra! Halva mitt hem är ju inredd med saker därifrån. Jävla helvetes Snork! Jag är ledsen! Bemma är också ledsen. Åker iallafall  in till stan sen och väntar med Roni på Pistolero, hon skulle byta stav i tungan. 40 minuter får vi vänta och under tiden kommer Kinky. Inte nog med att min favvo-butik stängt, så får man vänta, och att vänta är bland det värsta jag vet. Känslan av vrede förstärktes gånger hundra!

Men dagen blev lite bättre när vi köpte kaffe från ett café att ta med och kom på att det blir en favorit. Sen åkte dom med bussen och Bemma kom in till stan. Köpte en ny ryggsäck. Det är Betty Boop och läppar på den. Fiin! Gick till Snack efter det och humöret steg någenog, sen efter det köpte jag hennes julklapp i förskott till henne vilken hon blev glad över! ^^ En rund babyrosa matta med en döskalle på. Har även fått veta vad jag ska få av henne! Good shit! Sen gick vi vidare till Knalleland och nu sitter jag här. Har blivit ganska mycket fattigare nu.

Dagens speciella person:  Bemma!  Jag tror inte riktigt att hon fattar hur mycket hon betyder för mig! Hon har en väldigt stor plats i mitt liv. Min simnings-partner, min bästa vän och bara så jäkla underbar. Har nog aldrig blivit arg på henne, tror jag. Och om jag nu har det så kan det inte ha varit för något stort. Det är mycket på grund av henne att jag slutade dricka så mkt som jag gjorde, och det är jag tacksam för. Vem vet vart jag hade varit i dagens läge annars? Hon och jag är så jävla lika, säger ofta samma saker samtidigt och har våra små egenheter och internskämt. Helt enkelt en stor stickycake-bit i mitt liv!
 
Vill fylla ut bloggen några rader till, så det blir två personer jag skriver om idag. Den andra är min knäppa men underbara mammi! Mammi finns alltid där för mig! Vi skrattar tillsammans, gråter tillsammans, festar tillsammans (dock festas det inte ofta nu, men ibland). Det finns inte mycket som min mammi inte vet om mig. Våran relation går upp och ner ibland, men man vet att hon finns alltid där! Dessutom ställer hon alltid upp för mina kompisar om hon kan. Om någon hon känner till exempel är i penga-knipa skulle hon inte tveka på att ge bort sin sista tjuga. Me just love her! <3

Nu får det räcka för idag. Ha det gött folks och vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emsi

grattis för den nya kärleken ^^ du borde lägga upp en bild till bloggen också om det går (menar varje gång du skriver och har någon intressant bild ^^) ;P

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:24:06
Postat av: Bemma

Tack tack tack för mattan, jag tycker jättemycket om den

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:55:57
Postat av: Bemma

Grr, hela kom inte med >_

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:56:26
Postat av: Bemma

Men BUBBEL! >_

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:56:59
Postat av: Malin

va roligt Tiss^^ o grattis :)
verkligen askul :P

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:57:18
Postat av: Bemma

Fan, nu skiter jag i det här >_

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:57:57
Postat av: Maniac

Oj oj oj ^^
Får säga grattis och att det är väldigt kul att du skaffat pojkvän :)
Vi får ta och fika imorgon eller något ^^

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:58:43
http://www.myspace.com/liquidiceband
Postat av: Therese

Mysigt att du hittat nån! Hoppas han är en prins!
KRAM

Datum: 2007-10-25 Tid: 21:03:35
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Tack tack tack för mattan, jag tycker jättemycket om den (hjärta)
Du är helt underbar bitch (hjärta)
Och jag är så jävla glad att du har blivit kär!!!

Datum: 2007-10-25 Tid: 21:12:50
Postat av: Mustela

skönt att dagen blev bättre ju längre den gick =)
Verkligen kul att du skaffat pojkvän, om man nu fick kalla det så ^^

Datum: 2007-10-25 Tid: 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback