Det var ett jävla liv!

Datum: 2007-10-19 Tid: 19:47:59

"Åhnej! Det kommer ett gupp emot mig!"  - Tess går och pratar i telefon. Kompisen hon pratar med frågar om hon cyklar eller nåt. "Nej, jag går!" svarar Tess. Hur många blir rädda för ett gupp? Till mitt försvar var det mörkt, och jag antar att jag var tvungen att säga det högt för att inte glömma att lyfta foten lite högre när jag går över det.

Idag gick jag och Bemma in på ICA City. När vi kommer in där står det en grupp mörkhyade som skriker o har sig. Min första tanke (som var ganska fördomsfull): Är det någon av dom som har blivit tagen för snatteri eller vad är det frågan om? Men det var ingenting sånt. Dom hade tappat bort en liten pojke. Men som tur var så hittades han.

Sen gick vi till Snack och käkade lite. Bemma bjöd, tacktack mannen! ^^ Och när vi väntade på bussen märkte jag att mina boobies nog har blivit mindre. Jag vill inte det! Blir dom för små pga simningen så tänker jag göra något åt det. Som Rachel brukar säga: Plastic is fantastic!

På bussen berättade jag för Bemma att Veronika och Shiva kommer till mig imorgon. Det gjorde jag enbart för att Roni´s klasskompis satt framför oss. Vi vet om honom, men han vet inte om oss. Bemma sa att hon märkte att han lyssnade då, och mitt i allt så ringer Roni. Tajming! ^^ Berättar att hennes klasskompis sitter framför och bestämmer mig för att hälsa från henne. Han blev förvånad kan jag säga! Men vem fan skulle inte bli det?

Nej, nu ska jag spela Stepmania innan Idol 2007 börjar. Igår fick jag AAA på en låt, och det tycker Bemma, Roni, Koffa och Mustela att jag ska vara stolt över, så då är jag det! ^^ Ska bara försöka sätta ett till trippel-a nu, för jag vet exakt vad det är som gör att det inte blir trippel-a. Frustrerande!


Kommentarer
Postat av: Bemma

Du är riktigt duktig på stepmania för att ha spelat så lite som du har gjort det ^_____^
Stolt över dig biatch.

Datum: 2007-10-19 Tid: 20:11:27
Postat av: Therese

Aah. Vare så de var. Är det en valp? Den sortens hundar är ju svindyra, har hon vunnit på lotto??:)

Pajen vart faktiskt god, men trodde den skulle smaka/vara starkare än den var.. Jaja, gott var det iaf! Nu sitter jag har med ett glas vin och har tittat på idol, fan va grym hon är den rödhåriga.. tror hon var sist.
Kram

Datum: 2007-10-19 Tid: 21:43:48
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: mustela

Minsann. Bra jobbat med AAA:et =)

Datum: 2007-10-19 Tid: 22:10:11
Postat av: Therese

Ahaa. Okej.
Mamma skulle oxå "avla" på Ebba, hennes katt.. men, inga ungar har kommit än.. och dom har provat flera gånger..
Hoppas Lillan har lite mer tur än mamma!

Jaså, ni har lite grubbel ihop. Berätta vad han inte hållt?
Vem är tjejen? Någon rimbo bo eller norska?
KRAM

Datum: 2007-10-20 Tid: 22:04:56
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Therese

Hehe. Okej. Tur de då:)

Datum: 2007-10-21 Tid: 19:58:12
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Mia :)

Haha, Tess ett gupp? :D . Ett gott skratt gav du mig iaf :)

Datum: 2007-10-23 Tid: 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback