Daisy, så sjukt söt!

Datum: 2007-10-29 Tid: 12:50:52

Nu har mammi kommit hem med sin lilla långhåriga chihuahua. Så sjukt söt! Hon har hittat sin favvoplats hos mig med när vi gosar. Klättrar upp och lägger sig på bröstet. Bedårande liten skit är hon! Och hon är inte större än min sko! Bilden är lite mörk, men där är hon, den lilla prutten!

image35

Idag är det tvätting-time! Skönt som fan! Får väl se om Bemma orkar komma med o sällskapa med mig. Martina som jag skulle träffa idag kommer säkert inte ha tid. Den jäveln! Har aldrig tid med mig längre. >_< Haha, nä. Det blir väl så när man står inför en flytt! ^^ Sjöbo-granne, nice nice!

Sen blir det mys med film hos Simon. <3

Dagens speciella person: Broshan Kimpah! Han har blivit vuxen nu, lillebror! Känns lite som att han inte behöver mina systerliga råd längre, han klarar ju allt så bra själv. Vi har haft så mkt kul tillsammans och har alltid kunna prata om precis allt! Synd att man inte träffar honom alltför ofta längre. Passar på att klämma in svägerskan Mia här när jag ändå är på g! Han kunde faktiskt inte ha hittat sig en bättre tös! Både jag, mammi och Moa blev helt frälsta i henne! Good work, broo! ^^ Och att ni ska flytta ihop också! Kan inte bli annat än bra! Jag står bakom 100%. Lillebror har blivit vuxen, och jag känner mig obehövd! Behöv mig lillebror! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att kimpa hittat en princessa! :)

Och valpen var grymt söt!

Datum: 2007-10-29 Tid: 12:56:59
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Jag är helt kär i Daisy!

Datum: 2007-10-30 Tid: 17:13:01
Postat av: Moa/syrran

hehe tack och jag har läst din också den är inte så dum heller :D

Datum: 2007-11-18 Tid: 19:09:57
http://www.coollove.blogg.se
Postat av: Moa/Syrran

Ehh okej så du vill inte sluta röka men jag vet innerst inne att du vill det men det är också bra att röka mindra och varför vill du inte sluta röka??:(

Datum: 2007-11-19 Tid: 08:04:04
http://www.coollove.blogg.se
Postat av: Moa (syrran)

Heej syrran asså den med många katter asså ditt ensamma liv jag tog den till mig om det var okej??

Datum: 2007-11-19 Tid: 13:27:29
http://www.coollove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback