Catsand in my stomach.

Datum: 2007-10-02 Tid: 12:26:52

Har ni tänkt på att det går verkligen inte att döda någon med fingerknäppningar? Jag och några till försökte döda Gössa med det i luften, ca två meter ifrån honom, men han fick inte ont nånstans! Attans! (Nej, men usch vad illa det där lät!) Detta hände på Vischys och Björns fest uppe hos CooCoo. Dessutom hände det mer roliga saker, men det orkar jag inte lägga in... Fast en sak är ett måste:
17-årig brud utbrister:
-Jag får ju förfaan aldrig hångla!
(Under kvällen hånglade hon med ca. 7 pers!)

Var och bytte till ring i läppen igår. Nice as hell, Me like! Bara det att det är lite svårt att äta. Man ska inte äta kladdiga saker, det bara fastnar. Inte bra, inte bra! Och inte fräscht heller för den delen... Uäck! 

Simning igår, simning idag, simning imorgon och på torsdag, och sen på söndag. Wiie!

Avslutar med att skriva in min sköna låt jag skrev för ett par veckor sen:
Catsand,
in my stomach.
It is growing.
Its a tumor.
Catsand,
in my stomach.
It is growing.
I am crying

Fett bäst!

Kommentarer
Postat av: Therese

Aah. Alla vill till Rimbo! :)
Snart torsdag!

Datum: 2007-10-02 Tid: 17:06:58
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Malin

haha seriöst den låten :P *asg*

Datum: 2007-10-02 Tid: 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback