Bitchig PMS kossa!

Datum: 2007-10-14 Tid: 20:04:39

I helgen var ju Jonas här. Jag är arg som fan över att jag var en grinig bitch nästan hela tiden. Jag ville verkligen inte vara det, men kunde inte ändra på mig. PMS? Har iallafall lovat Jonas att jag ska vara gladare nästa gång vi ses. Och det löftet tänker jag hålla! Var nästan så att jag inte stog ut med mig själv i helgen. Och då är det illa!

Förövrigt tror jag att jag har gått upp 150 semlor eller något. Jonas bjöd på mat ute hela helgen. Sen lite snacks till filmerna som vi hyrde. Inte bra alls. Men det ska det bli ändring på. Big time! Dessutom är det massa simning i veckan. ^^

Träffade Veronika i lördags med. Eftersom jag och Jonas ändå skulle ut till Sandared till Kinky och Veronika var i Borås kunde vi ju plocka med henne också! Åkte till Koffa och hämtade henne och passade på att byta några ord med Bemma, Mustela och Koffa. Jonas träffade ju Bemma, Veronika och Koffa på min student, och han kände igen Veronika och Koffa, men inte Bemma. Inte så konstigt kanske med tanke på att Bemma förändrats massor sen dess! Och det var nice o sitta hemma hos Kinky och bara dega. Fick se hur Veronika bodde nu med. Hade ju inte varit hemma hos henne innan. Och Shiva, den sprallmajjan! Vill alltid bara krama sönder henne när jag träffar henne! Vi lekte skola, och Shiva skulle lära oss hur man leker. Alltid bra o kunna det! ^^ 

Och idag känns det som att jag har fått massa gjort. Jonas hjälpte mig att få upp en hylla och en klocka på väggarna. Var iväg och hämtade borr och stuff hos en av mammis vänner. Sen har jag städat och hämtat syrran på Landvetter. Syrran visste inte om att jag, Jonas och Bemma skulle hämta henne, så det blev hon nog lite förvånad över. Sen skulle vi överraska henne genom att åka hem till Veronika och Shiva. Sketungen kom på att det var dit vi skulle när vi var tre minuter därifrån. Men det var trevligt iallafall, även om vi inte kunde stanna så länge. Jonas skulle ju åka hem och inte så bra om man kommer hem jättesent när man ska upp klockan sex för att jobba.

Imorgon är det praktik igen, för nu är jag frisk. Vet inte vad jag tycker om det. Bra på vissa sätt, lite negativt på andra sätt. Menmen. Det är en del av skolan man ska ta sig igenom, och lika bra att göra det bästa utav det. Bemmas praktik börjar imorgon också. Undrar hur hon kommer tycka att det är? Sen är det simning. Och efter det ska jag till Simon och kolla på film. ^^ Hela dagen planerad, men ingen annan dag är planerad än. Bara lite lösa tankar om vissa dagar.

Jag känner på mig att detta kommer bli bra! ^^

Liten undersökning om min blogg: (Kopiera och svara på frågorna i kommentarerna)
-Vad tycker du om min blogg?
-Vad vill du läsa mer om?
-Vad vill du läsa mindre om?
-Tycker du att du känner till mycket om mitt liv genom att läsa min blogg?
-Har jag sårat dig genom något jag har skrivit i min blogg?
-Påverkar min blogg dig på något sätt?

Oavsett om du brukar kommentera eller inte så kan du ju iallafall svara på dessa frågor. Vet att det är fler som läser än dom som brukar kommentera. Så ta ett modigt kliv framåt och visa upp dig på Tess blogg-catwalk! ^^

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det blev mysigt med hyllan och klockan ^^

Datum: 2007-10-14 Tid: 20:23:01
Postat av: Therese

Gör gör som den där "Bemma", svarar inte på frågorna. haha:D
Orkar inte.
Jag läser din blogg hur den än är skriven!

Datum: 2007-10-14 Tid: 21:00:52
Postat av: Bemma

-Vad tycker du om min blogg?
Awesome

-Vad vill du läsa mer om?
Tycker redan att du skriver om bra saker

-Vad vill du läsa mindre om?
det du skriver är bra

-Tycker du att du känner till mycket om mitt liv genom att läsa min blogg?
Jupp

-Har jag sårat dig genom något jag har skrivit i min blogg?
Nope
-Påverkar min blogg dig på något sätt?
Jag blir glad när jag läser den, underhållande ^^

Datum: 2007-10-15 Tid: 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback