Autograf-jakt!

Datum: 2007-10-27 Tid: 20:29:22

Vaknade av att min pojkvän (jag har äntligen accepterat att jag inte är singel längre. Har haft svårt att säga att jag har pojkvän) ringde. Kunde inte få fram ett ord, rösten kom inte fram. Fick ta i för kung och fosterland för att kunna säga "hallå!". Bestämde iallafall att vi skulle träffas senare under dagen.

Ringde Bemma för att kolla om hon ville följa med till Knalleland. Men hon var redan där för att köpa min julklapp. Fick den när jag kom ner dit, presentkort på Stadium för 400! Nice som fan! Tanken var att jag skulle köpa nya simkläder!  Will do!  Tacktack mannen!  ^^ 

För övrigt hade dom en Rosa Bandet-gala i Knalleland idag. Så vi kollade när Jimmy Jansson sjöng. Gick och ställde oss i klungan för att ta en autograf till Moa och under tiden kom Simon. För det första tog det aslång tid, och för det andra fick Bemma en autograf också! :P Hon försökte kränga den på Simon, som inte ville ha den, så jag tog den till mammi. Sen när det var min tur sa jag att han skulle skriva "Till Moa". Efter att jag fått den frågar han om jag skulle ha en också. "Nej tack! Det var bra så! Hej då!" Det kanske lät lite otrevligt, vilket absolut inte var meningen.

Bemma åkte hem, och Simon, jag och fyra kompisar till Simon gick o käkade. Sen gick jag och Simon till Snack. Fick världens jävla hostattack där så det kändes som om jag brann! >_< Not so nice. Efter det åkte jag upp till Asien och satt där ett tag, passade på att äta middag med som mammi bjöd på! Tacktack!  Träffade Marko där med som  avslöjade att han brukar läsa min blogg ibland, alltid trevligt! ^^

Sitter hos Bemma nu. Vi ska åka ner till bowlinghallen där Simon är med sin klass. Så see u later krokodil!
(Hinner inte skriva dagens speciella person idag)

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det var ju några speciella typer där igår...

Datum: 2007-10-28 Tid: 11:36:11
Postat av: Therese

Hänger du alltid på resturanger? haha. eller är det caféer?..
Nu ska jag strax till jobbet.
Trevlig söndag!

Datum: 2007-10-28 Tid: 11:58:19
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback