A short one!

Datum: 2007-10-26 Tid: 18:33:31

Sista dagen på praktiken idag. Skönt. Men ska la försöka komma dit nån gång då o då så lärarna inte klagar på att jag varit där för lite. Slutsnackat om det!

Dagens speciella person: Veronika! Hon har äntligen börjat dricka kaffe igen, slipper känna mig ensam som tjej att dricka det. Alltid glad och många skratt blir det när vi träffas! Vi pratar om typ allt, o när man inte har kontakt med henne på ett tag så känns det att något fattas! Kommer med goda råd när man behöver dom! Så lovely tjej!  Me love a lot! <3

Får la se vad som händer i helgen, ingen aning än faktiskt! Ska försöka träffa Simon imorgon. Saknar honom nu!

Gjorde nagelförlängningen idag! Good shit! Ovant att skriva nu, så det tar lite längre tid, men det vänjer man sig vid, antar jag! Men det är fint, eller vad tycker du? Tacktack mammi!! ^^ Efter gick jag o mammi o fikade på Snack,  sen kom Bemma-mannen! Ska snart hem tilll Vischy en sväng, men blir nog inte långvarig... Det blev allt för idag!

image34



Kunde la tatt en bättre bild, men orka!





Kommentarer
Postat av: Veronika

Så söt du är fluffzor. :D

Och det blev riktigt good shit med naglarna! :3

Datum: 2007-10-26 Tid: 18:38:28
Postat av: Therese

Cool kvinna;)
Jag har oxå haft nagelförlängning. Gjorde 1 gång här i sverige, sen en gång i thailand. I thailand blev de asfult!

Nu väntar jag på skink och ostsallad. MAAAT! Utsvulten blir man av dropp!

Datum: 2007-10-26 Tid: 18:58:00
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Dina naglar blev så fina

Datum: 2007-10-26 Tid: 21:20:48
Postat av: M

Vad långa de var för att vara första! =)haha... jag hade mkt kortare första gången... men fina blev de! =P

Datum: 2007-10-27 Tid: 12:35:56
http://pinkflyingcow.bloggspace.se
Postat av: Fint.

Nagel förlägningen blev fint ju :) //Mia .

Datum: 2007-10-27 Tid: 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback