Tjejkväll!

Datum: 2007-11-05 Tid: 18:58:11

Japp, nu i helgen blir det tjejkväll hemma hos mig! Alkohol eller ingen alkohol, det väljer du själv. Datumen att välja mellan: 9:onde eller 10:onde november, Vilket passar dig bäst? Lämna svar i kommentarerna, om du inte lämnat det till mig personligen.

Första dagen i skolan idag på en månad. Kändes grymt skumt! Som första dagen i augusti ungefär. Men dagen var kul iallafall! ^^ Skratta med de andra i "de tre musketörerna"-gruppen igen! Yeah!

Efter skolan mötte jag Bemma. Vi har käkat och handlat. Jag köpte två tröjor, och Bemma köpte mat. Mina tröjor är tjejiga! Vad fan är det som händer med mig? Först högklackat och jeans i fredags (tack för alla komplimanger jag fick) och nu detta. Och lägg på nagelförlängningen och mitt numer långa hår. OMG! I'm a girl!

Dagens speciella person: Pappi! Jag och pappi har fått bättre kontakt nu på senare tid. Det är gött! Han kom ju ner två gånger i somras. En gång med resten av familjen, och en gång när han köpte ny båge. Trevligt tycker jag! Ska ju fira nyår där, tänkte köpa lite vin till maten då. ^^ Hade jag aldrig fått för ett år sedan. Tror att pappi tycker att jag har äntligen blivit vuxen nu (Han skulle bara veta). Dessutom visar han att han bryr sig om mina relationer också. Han har sagt att han hoppas att inte Simon är som mina två senaste. I love my pa!

Imorgon blir det skola, simning (har inte simmat på fyra veckor pga både Bemma och jag haft praktik och att vi båda varit sjuka, men imorgon är det dags igen! Yeeeah!), sen träffa hjärtat! ♥ Träffade honom bara en snabbis i skolan idag. >_< Han hade ju sovmorgon o shit! Tur att man har en del lektioner med honom i skolan! ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Inge roligt att bli väckt när man sover..:(
Speciellt inte när man är helt slut efter en natt på jobbet.. gaah!

Mysigt att du ska fira nyår hos pappa. Själv firar jag i thailand:D

Datum: 2007-11-05 Tid: 20:58:03
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback