Suck on that!

Datum: 2007-11-29 Tid: 09:27:13

Är jag inte lite duktig då eller? Sitter i skolan, har varit här sen kvart över åtta, enbart för att få sova med Simon och åka med honom till skolan. Jag börjar tjugo över tio. Nämligen.

Dock sov jag väldigt weird inatt. Drömmarna hoppade titt som tätt mellan varandra. Drömde bla om att jag kände en entertainer som skulle uppträda. Låten kom på (Men ska jag säga, akta dig för eld och djupa vatten) och ut på scen kom min gaypolare, utklädd till indian. Hmm. Wtf? Sen drömde jag massa mer men kommer inte ihåg.

Nu är temadagarna med lära mera slut också. Synd, för det var väldigt roligt! Kul o lära känna en del från den klassen bättre iallafall. ^^ Goa människor! Igår på eftermiddagen hade vi afrikansk dans allihopa. Jag och Jessica från min klass stog längst bak i gympasalen på scenen och dansade. (instruktören stod på andra sidan och visade hur man skulle göra). Men hon tvingade ner oss därifrån för att själv stå däruppe. Biiiatch! Så jag tog kameran och sprang runt o fotade istället. Hoppas bilderna blev bra.

Efter skolan åkte jag hem o tvättade och började städa. Ska ta en grundlig städning, så är inte klar på långa vägar. Fick även upp en lampa i hallen, wiihoo! Måste införskaffa nåt jävla medel så man får bort fläckarna i badkaret också. Vettefaan vart dom kommer från. Är typ vissa ställen i karet där det saknas lack, och där fastnar massa skit. Ser inte trevligt ut alls! Vart köper man badkarslack, så jag kan lacka om? Eller ska jag ta bort hela badkaret och bara ha dusch? Sen tavlorna. Hjälper du mig med mina tavlor sen Simon, så jag får upp mina fyra nya Marilyn på min "Wall of fame"?

Äh! Nu skiter jag i detta o sysslar med något annat istället! Bye for a while, pellefjant!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jomenvisst har dessa dagar varit skoj? Tycker jag med... Jag e faktiskt också duktig idag, för jag sitter ju här med =) Kom en timme efter dig, men ändå!! =P

Datum: 2007-11-29 Tid: 09:37:01
http://pinkflyingcow.bloggspace.se
Postat av: Therese

Ahkey. Alexander vill köpa en platt tv, men jag har sagt nej till de. De kan vänta tills vi köpt lägenhet och så först.

Känns som att alexander och jag alltid varit tillsammans.. en evigheeet. Men de är underbart:)

Lönesamtalet gick bra, inte så farligt som jag trodde.. eller, ska inte säga att de gick bra än. Får se om de blir lite mera pengar i lönekuvertet först!

Händer i helgen?
Jag åker till Eksjö ja.

Hejrå.

Datum: 2007-11-29 Tid: 12:26:14
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Bemma

Ojojoj, duktigt att vara i skolan så tidigt.

Datum: 2007-11-29 Tid: 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback