Poo!

Datum: 2007-11-11 Tid: 18:03:08

Ojoj! Imorgon är det sista dagen jag får röka. Sen är det stopp enligt bruksanvisningen. Hur ska detta gå?

Och för att inte gå upp i vikt så vill jag börja gymma. Inte styrkegrejjerna, utan gåbandet, cyklarna och nån annan tjoffs som är rolig. Vill få med Bemma, men hon är osäker! Hjälp mig övertala! Det blir ju bra för simningen med, kondition kallas det. Sooo, what's that?

Jag och Bemma har simmat idag. Skönt som fan! Men mkt folk. Grrr! Svenssonarna ska sitta hemma på söndagar och äta tårta vafan! Och alla ungar!? Jag säger då de!

Efter simningen blev det kycklingsallad på Snack. Minst min tredje kycklingsallad denna veckan. Enough! Jag och Bemma käkade en varsin, och Simon en sticky-cake. Sen blev det ld så Bemma fick dansa av sig lite.

Snackar med Roni på msn med. Och jag måste gå o lyssna på Elvis. Börjar det bli så via internet nu med, och inte bara telefon? Shaisse!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Omg, sluta rewka? :O

Yeay, duktigt värre! Hade varit nice att träna.

Det har alltså börjat invadera oss via internets också... illailla.

Datum: 2007-11-11 Tid: 18:05:30
Postat av: Therese

Vi förlorade, 16-33. haha. Mot Vassunda.. Dom hade en spelar med som spelat i landslaget..
Så kan de gå!

Datum: 2007-11-12 Tid: 10:37:52
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Mustela

lycka till med att sluta röka, du ska nog klara det bara du lägger manken till :)

Datum: 2007-11-12 Tid: 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback