Plastburkar och jävelskap

Datum: 2007-11-20 Tid: 17:55:05

Jag vet något som inte du vet! Men jag vet att du kommer digga grejjen! (Vem kan detta vara skrivet till?) Mohaha!
Nu vet personen i fråga vad jag snackade om. Finns att läsa i stycket längst ner.

Sitter hos Bemma nu, snart är det tupperwareparty. Dock så kommer inte alla som jag har bjudit, men det blir en del folk iallafall. Ska bli trevligt hoppas jag! ^^

Snacka om min förvåning idag eller!? Var ju på praktiken idag (ska kompensera upp några dagar eftersom jag var sjuk en tid under riktiga praktiktiden.) och frågade lärarinnan om hon trodde att jag kunde söka timanställning/ vikariat på skolan när jag avslutat min utbildning. Hon svarade "Självklart! Jag kan prata med (namn) och lägga in ett gott ord för dig!" Ööööh! Hon gillar mig tydligen! Kanske mest för att jag gör allt hon säger iofs, för att visa tårna (framfötter). Men har ingenting emot att göra det hon frågar om heller, så jag slavar inte.

Och jag saknar hjärtat! Känns som om det var evigheter sen vi sågs, men träffades igår. Får inte se honom förrän imorgon kväll. >_< Me like him a lot! <3<3<3

Gjorde bort mig lite idag med. Mötte mammi på Sjöbo torg för att åka ner på stan. Jag skulle fika med Roni. När vi hoppat av bussen undrar mammi om jag kan följa med henne på ett ärende, men jag säger att jag har ont o inte riktigt kan gå. Hon "tjatar" lite till och jag blir irriterad, mest för att det liksom skavde. Så jag skriker "Jag kan förfaan inte gå för tampongjäveln sitter snett!" Ganska många som glodde på mig kan jag säga. Och trevligt för er att ni vet att jag har måntan nu! :P

Nepp. Dags att göra nåt annat. ^^ Pusshej!

Ja, vad var det nu som hände? ^^
Jonas, min vän från sthlm, ringde mig tidigare på dagen för att meddela att han skulle komma ner till Borås ikväll. Han och Roni är ju tillsammans och han skulle inte säga något till henne. Förbjöd mig att göra det med. Vi bestämde att han skulle komma till Bemma där tupperwarepartyt var. Under hela partyt satt jag o messade med Jonas (men skyllde på att jag messade med Simon) och kollade hur långt han hade kvar. Gjorde allt för att fördröja partyt med bland annat rökpauser och onödiga frågor, sa åt henne att gon inte hade bråttom hem and so on. Vilket funkade. Jag och Bemma gick ut o mötte honom, sa till alla andra att vi skulle ut med Daisy. Sammanlagt var vi fem-sex pers som visste att han skulle komma. Och jävlar, ni skulle sett hennes min! Mohahaha! Roligaste på länge! Detta kommer jag leva länge på! ^^

Kommentarer
Postat av: Bemma

Veronikas min was the shit!

Datum: 2007-11-20 Tid: 21:50:30
Postat av: Therese

Köpte du något? Sånt där är så jävla dyrt, jag köper hellre billigt på ikea och byter ut om det går sönder.. eller om jag vill ha en ny färg!

Datum: 2007-11-20 Tid: 22:10:35
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback