Påstigning för samtliga fiskar

Datum: 2007-11-22 Tid: 15:55:27

»   www.tjuvlyssnat.se är väl ändå en av de sidor på internet som måste besökas när jag har tillgång till internet. Att en del människor kan vara så korkade, så smarta, så genuint ärliga. Läs vad folk på stan har hört andra människor säga. Otroligt roligt! ^^
Exempel 1:
Datorsal, Angeredsgymnasiet, Göteborg
Två tjejer sitter och pluggar till ett prov och den ena tjejen verkar läsa vad den andra just skrivit.
Tjej 1: "...folket blev mer organisaterat."
Tjej 2: Va? "Organisaterat"? Det står det ju inte!
Tjej 1: Neeej, det står "organiserat", men jag trodde det stod det.
Tjej 2: Varför det? Varför skulle jag skriva "organisaterat"? Det finns ju inte ens...
Tjej 1: Men du skriver ju så otydligt!
Tjej 2: Skriver jag otydligt?! Det är ju för fan datorskrivet!

Exempel 2:

McDonalds Tumba
Tjej och kille ~20 slår sig ner för att äta. Bredvid sitter en kvinna med sin nyfödda bebis, som gnyr till.
Killen hoppar upp och stirrar på hamburgaren.
Han tittar sig omkring och då inser han vad som hänt och börjar skratta.
Killen: Shit, jag trodde det var hamburgaren som lät!

»   Sen måste jag bara bertätta att jag blir mer och mer kär för varje dag som går. Simon, du är underbar! Och det är ju bara ett stort plus i kanten att precis alla som har träffat honom också gillar honom. ^^ Igår när jag var där blev det pannkakor, tv-tittande och mys. Sicken tur att vi kan turas om att titta på vad vi vill titta på. Grey's anatomy har ju blivit lite våran grej, men det var fotboll också. Så vi kollade på första halvlek av fotbollen, Sverige- Lettland. Sen Grey's och sen fotbollen igen (som iofs hade slutat, 2-1 till blågult, good shit!) Tack för att du finns i mitt liv hjärtat! <3<3<3

»   Och min bästiga bästis Bemma! Vet inte vad jag skulle göra utan henne! Hon får mig för det mesta på bra humör när jag är tjurig, ledsen, orolig and so on. She's a real friend, and I love her really. really much! Att hon dessutom är en überbraig lyssnare gör ju inte saken värre heller! ^^ Och det är mkt tack vare henne jag har gått ner 5-6 kg sen vi började simma, för hade inte hon simmat med mig så hade jag inte simmat alls! Ojoj, finns så mkt att säga om den tjejen! Hon är min stenbumling jag håller fast mig i när det blåser som värst. Stabilt!

»   Visste ni att jag är en ytterst skötsam student? Av alla ämnen som jag har, har jag bara 3 timmars frånvaro i psykologi. That's it av alla ämnen. Men det räknas knappt, med tanke på att det var första veckan i skolan då vi hade introduktion. Jag är en dutti flicka! Att jag däremot inte är så engagerad alla gånger, det är en helt annan sak!


Kommentarer
Postat av: Bemma

Idag är det simning yao!
Hoppas att det är någorlunda tomt i bassängen vid den här tiden.

Datum: 2007-11-22 Tid: 16:35:15
Postat av: Veronika

Tjuvlyssnat is so the shit!

Att bli mer kär för varje dag som går, det är så jag tror (eller hoppas) att det ska vara så... I´m happy for you!

Datum: 2007-11-22 Tid: 20:58:46
Postat av: Therese

ÅÅhhhhh! Verkligen skit kul att du hittat en prins, allt känns så mycket roligare och lättare i livet när en prins finns vid ens sida. Och bästisar är inte att förglömma! Jag älskar min bästis, and you know her!

Jag skulle gärna vilja veta hur du har kunna gå ner så mycket i vikt på så kort tid! Helt jävla galet bra!! Jag som tränat handboll nu i några månader, iofs bara 1 gång i veckan ett tag, men nu har vi ändå tränat 2 gånger i veckan ett antal månader. Och även haft match nästan varje helg. Men inte har jag direkt sätt något på vågen.. hur ska jag göra?????????????

KRAM

Datum: 2007-11-23 Tid: 22:23:42
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback