Påstigning för samtliga fiskar, del 2

Datum: 2007-11-22 Tid: 21:58:50

Nu har jag och min lovely friend Bemma simmat a bit. Jag har inte tagit i so hard nånsin I think. Jag simmade harder än vad I ever gjort before. Jag var sooo tired efteråt! Men Bemma said I was duktig. And Simon sa att han var proud of mig. Enough med the swenglish.

Efter det varma bubblet höll jag på att svimma o bonka ner i backen. Hade nog inte ätit tillräckligt som kroppen krävde för ett sånt simpass. Men det kompenserade jag i omklädningsrummet med lite kiwi. Mums! Sen blev det en kycklingsallad på Snack. Jag, Bemma och Koffalainen gick dit. Det är nog antagligen min sista sån sallad på länge där, med tanke på min ekonomi. >_< Hur vet vi att saker och ting existerar när man inte ser det? Finns kexchoklad just nu? Jag ser ingen iallafall. Och kunde jag till exempel ha förhindrat en våldtäkt om jag var på väg nån annanstans än att sitta på Snack just då? Såna intressanta saker satt jag och Koffa o diksuterade. Bemma ville inte vara med.

Nu är klockan mkt och jag ska gå hem. Måste packa allting jag ska ha inför resan imorgon. Jag, mammi, Moa och Simon hjärtat åker ju till broshan och hans tjej imorgon, till deras nya place. Funny stuff!

Och glöm föralldel inte att läsa föregående inlägg, med tanke på att detta var en uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Men jag kan verkligen inte diskutera sånt. Min hjärna är inte gjord för att kunna tänka så!

Datum: 2007-11-22 Tid: 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback