Min syster har en blogg nu.

Datum: 2007-11-18 Tid: 18:28:50

Japp. Ni som känner mig, känner antagligen min syster.
Vill ni läsa hennes blogg hittar ni den på:
www.CoolLove.blogg.se

Har simmat med Bemma idag. Segt som fanken gick det. Så det blev "bara" 35 minuter, men jag kan säga att det nog tog lika mycket som när vi brukar simma 50 minuter. Med tanke på hur mycket folk det var. Vattnet var trögt, myyycket motstånd. Sen att folk inte kan bete sig som folk!? En kärring simmade fram och tillbaka i mitten. Nån jävla snubbe simmade in i mig och när jag kollade bak på honom såg han ut som att han tyckte det var mitt fel. Shit on him! Shit on him! Shit on him! När jag och Bemma var klara ställde jag mig ivägen för honom vid kanten när han simmade ryggsim. Flyttade lite på mig innan han simmade in i mig, men lite rädd blev han nog allt. Kan han gott ha! Den jäveln! Ska hoppa bomben på honom nästa gång jag ser honom! Slipper man åtminstone en idiot! *Tess på krigsstigen* Sen alla jävla ungar. Snooork!

Efter det gick vi till Snack, käkade kycklingsallad. Mums! Jag stod för hela kalaset, men tro på fan att Bemma inte blev mätt! Så jag köpte en chokladmuffin åt henne också, snäll som jag är! ^^ På väg upp till övervåningen med mitt kaffe och hennes muffin frågar en kille som sitter därnere om inte nätverket fungerar. (De har trådlöst internet där). Jag svarar att jag inte har en aning om det, och han frågar lite mer. Han trodde nog att jag var servitris där. Mohaha! Då är det ganska illa, är nog där för mkt!

Får nog räcka såhär. Försöker hålla mina inlägg korta nuförtiden, men det går sådär. :P

Kommentarer
Postat av: Veronika

"Shit on him! Shit on him! Shit on him!" - Haha, Tiss. Dina uttryck. :D

Datum: 2007-11-18 Tid: 19:42:38
http://ph0bia.wordpress.com/
Postat av: Therese

Jag skulle verkligen behöva ett varmt bad och en ansiktsmask idag. Börjar bli förskyld, täppt i ena näsborren.. och en FET finne på näsan! Kan fan inte bli sämre, typ.
De jobbiga är att jag inte har något badkar. Men kanske tar mig en varmdusch innan jag hoppar i säng..

När ska Lillan skaffa blogg? :)

Datum: 2007-11-18 Tid: 20:01:22
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback