Landvetter

Datum: 2007-11-17 Tid: 00:24:00

Mammi undrade om jag och Simon skulle följa med till Landvetter för att lämna Moa och för att träffa broshan lite senare. Han kom hem från Norge idag. Jag hade bestämt innan att träffa Bemma, men mammi lyckades övertala Simon. Ringde till Bemma o frågade om hon skulle med, och som tur var så ville hon det. Broshans plan skulle komma drygt en timma efter Moas hade lyft. Jo tjena! Det blev försenat typ 2 timmar. Men vi hade trevligt ändå. Vi träffade ju brors flickvän och hennes syrra och bror med.

Broshan kom till slut (han hade klippt sig och färgat håret, så det var lite ovant att se, men snyggt var det) och vi satt där på ett café (som vi redan suttit på i flera timmar medan vi väntade) och hade väldigt trevligt enligt mig. Kul o träffa bror också! Och alla andra. Och Daisy bajsade inne på golvet. Hahaha! Va en gammal gubbe som glodde skitsurt. Shit on him!

Tyvärr så rökte jag några bloss därborta med. Men det är svårare att sluta röka om man umgås med folk som röker mkt. + att jag har inte tagit den andra tabletten för idag, så det gör la suget större. Fast sammanlagt har jag rökt en tredjedels cig på 4 dagar. Och det är inte mkt för att vara mig. Men skärpning nu förfaan! Jag ska klara detta!

Nu ska jag och Bemma kolla på Saw I, II och III. :)

Puss o kram på er folket!

Ojustdet! Kimpah vill att han och jag ska åka till Miami och tatuera oss hos bruden i tv-programmet Miami ink. En syskontatuering på mig och honom när vi var små. Fett roligt om det blir av! ^^

Kommentarer
Postat av: Moa.jansson/syrran

Braa,,snyggt och skriftligt skrivet.Ehh ska du och brorsan åka till Maiami själva? Men asså vad sa ni när Daisy bajsade inne? Och pappa sa att det är inte bra om du äns smakar lite för du kan åka fast i din värsta mardröm röken igen.Men asså Tess om du lyckas sluta röka så låvar jag dig att jag ska köpa något fint åt dig....Kramar syrran Moa! föresten Ida sa till mig BÖRJA ALDRIG RÖKA! Och varför gjorde du det,,men hon sa till mig.Men hon kanske menar dig också vem vet:D

Datum: 2007-11-17 Tid: 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback