Jaskiiiteriii!

Datum: 2007-11-17 Tid: 18:34:54

Jag har kommit på att jag vill inte sluta röka. Inte helt. Däremot ska jag försöka att röka mycket mindre än innan. Jag tycker faktiskt om att röka, tro det eller ej. Ni får bli hur besvikna på mig som helst, vilket många redan blivit. Hellre är jag en glad Tess som röker ibland, än en grinig bitch-Tess som bara gnäller om cigg hela tiden.

Jag skulle aldrig klara av att sluta röka utan tabletterna, men tabletterna gjorde att även kaffet smakade blä. Och kaffe tänker jag inte sluta med över huvud taget. Det är för good shit! <3

Se detta som en bortförklaring om ni vill, men det är så det är. Och varför dedikerar jag ett helt inlägg till att jag inte vill sluta röka? Svar: Jag gör det till en lika stor sak som ni.

Btw, hittills  har det blivit en halv cigg på hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Rökare är bäst på bortförklaringar, I know. Jag är i alla fall inte besviken på dig, att klara av att röka så lite med ett helt paket i fickan är stoort kliv för Tiss. :)

Och jag hade blivit ledsen om det inte hade blivit någon mer hemmafika med kaffe hos dig.

(Du är duktig ändå.

Datum: 2007-11-17 Tid: 22:00:58
http://ph0bia.wordpress.com/
Postat av: Fina Simon

Hej sötnos! Är inte besviken på dig. Är din no matter what! Puss på dig hjärtat!

Datum: 2007-11-18 Tid: 14:15:48
Postat av: Therese

Ahaa. Jag har inget att jämföra med så jag gillar den man köper på Coop:D haha.

Mjo. Klart jag tänker på det, det kostar mig ganska mycket i månaden. Men, jag säger som du. Jag vill inte sluta snusa, men kan kanske tänka mig att trappa ner..
Tror det får vänta till efter thailand iaf..

Nu har man jobbat klart för denna helg, ledig till onsdag nu. Såå najs!
Kram

Datum: 2007-11-18 Tid: 16:14:26
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback