Jag blir bara så trött!

Datum: 2007-11-21 Tid: 15:17:44

Mina minus denna månaden:
»
CSN för två anledningar.
-Den första är att dom denna gången jag ringde beklagar för att ha gett mig fel info de tidigare gångerna jag ringt om återbetalningen. Nu är jag tydligen tvungen att betala tillbaka. Kuuul! På mina 5000nånting som jag får denna månaden har jag hyran, telefonen, elen, busskortet och andra livsnödvändigheter att punga ut mina pengar på. Plus denna jävla återbetalningen. Eller ska jag blir glad för att dom skickar ut blanketter till mig för att möjligtvis halvera beloppet?
-Den andra är att jag får bara mina 5000nånting att leva på till i början av januari. Så jag får ringa hit o dit o förklara att vissa räkningar kommer bli betalda lite senare än förfallodatum. SUG! Och hörrni, förvänta er inga julklappar av mig förrän i januari. Ååååh!

Mina plus denna månaden:
»
Hjärtat/ familjen/ nära vänner.
» Att det för det mesta är väldigt kul i skolan. (Även om det kanske inte verkar så)
» Gratisnöjen. (Bada badkar, simma, prata med comviqabbonenter ~ett par tiotal ören i uppkoppling~, filmkvällar, mysa med hjärtat, slappa med bästis eller andra sköna lirare, tv-tittande ~jo, det är gratis för mig, förutom elen tvn förbrukar då~)
» Roliga händelser att se tillbaka på under november.

Finns nog mkt mer som jag är glad/ ledsen på, men dessa är väl de största. Va bara tvungen att skriva av mig lite.



Mina pengar kommer gå upp i rök innan jag ens sett dom.
image36


 


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

Datum: 2007-11-21 Tid: 15:30:06
http://kimj.blogg.se
Postat av: Stunning

Exempel:
"Du skulle kunna dela upp dem jämt istället, så alla får lika mycket".
Menar med andra ord först och främst att folk skriver jämt när de menar jämnt, som i "lika". Aight? :)

Datum: 2007-11-21 Tid: 15:36:44
http://www.stunning.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe, ja dem blir man less på!

Datum: 2007-11-21 Tid: 18:59:44
http://www.stunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback