Jag är galet lycklig!

Datum: 2007-11-26 Tid: 19:54:41

Jag och bästis har åkt hem till andra bästis för att överaska henne. Hon fyller 22 på onsdag! ^^ Har sprungit runt i sex affärer för att hitta allt. Typiska saker för att kunna ha ett mysigt bad. Ljus, ansiktsmask, badbomber, duschsvamp, bodylotion and so on. Hon blev klart överaskad, eftersom hon inte ens visste att vi skulle komma! ^^ Köpte med oss fika också, så snart vankas det kaffe!

Helgen var bra! Har blivit ännu mera kär i mitt hjärta! Ska förhoppningsvis hem till honom senare och sova där. Under helgen som gick har vi ju umgåtts 24/7 i princip. En prövning som vi klarade galant tycker jag! ^^

Och det var roligt att se hur bror o hans tös bodde också. Dom köper ju förfaan allt nytt! Snorunge till o ha mkt pengar. Men fint hade dom. Vi avnjöt helgen med god mat, lite vin, gott sällskap och lite shopping. Me like! ^^ Tack hjärtat, mammi, Moa, Kimpah och Mia mfl för en go helg! Fick 500 spänn av broshan som julklapp också. Handlade bla 4 Marilyn Monroe-tavlor till min "Wall of fame". Dock har jag så mkt tavlor på Elvis och Marilyn nu så jag vet inte ens vart dom nya ska få plats. Suck on that!

Färgkrig har man hunnit med idag också. Vi har tema-vecka med "lära-mera" i skolan. Lära-mera är en klass där elever med utvecklingsstörning eller något slags handikapp går. Temat är afrika, och jag o Rachel hamnade i måla-gruppen. Så vi har målat ett stort lakan blått med två lära-mera-elever, Calle och PG. Imorgon ska vi måla mönster på. Askul! ^^

That's all! Byebye!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Wiie, det var kul att överaska Veronika.
Simning imorgon biatch!

Datum: 2007-11-26 Tid: 20:32:27
Postat av: Veronika

Fasen vad glad jag blev när mina favoritbitches kom och hälsade på!
Massa love till er! :D

Datum: 2007-11-26 Tid: 22:07:02
Postat av: Therese

:) Gissar på att kimpa har en feeet tv?
Jag vill oxå tjäna massa pengar!!

På torsdag har vi varit ett par i 16 månader!

Datum: 2007-11-26 Tid: 23:00:20
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Simon

Är också galet lycklig sötnos! Tycker om dig väldigt väldigt mkt!

Datum: 2007-11-28 Tid: 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback