Ingen människa är emo!

Datum: 2007-11-01 Tid: 22:14:30

Så tyckte jag att titeln var på en bok som en kille på tåget satt och läste. Men det var inte så, utan boken hette "Ingen människa är en ö". Bemma tyckte det lät roligt iallafall, och jag med. ^^

Vi tog ju en tripp till Gbg idag, för att barnsla oss till den grad att smyga på sin gamla chef. Han går runt i femman-huset och frågar folk om dom vill hjälpa till med välgörenhet. Fast det tog en bra tag, han är fan blind! Vi kom dit vid halv två och sa hej till honom vid fyra. Ojoj, att man ens orkar egentligen? Fast tiden gick rätt fort ändå. Fick ju prata massor med bästis om allt o inget, sen sprang vi runt där o kollade på olika saker också. Men det konstiga var att han kollade på oss hur många gånger som helst, men såg i princip rakt igenom oss. Men vi tjötade ett tag med honom iallafall. Och chock! Han ska sluta jobba för nordic för att bli student! Vi som trodde att han var gift med jobbet!
 
Fick även en del köpt också. Har handlat upp allting på Stadium-kortet som jag fick från Bemma-mannen. Det blev 12 par strumpor, en bikiniöverdel och ett par bralls. Fantastiskt! Fast brallerna ska jag ner o byta imorgon, för långa. Jag testar aldrig kläder. Jag köper, och passar dom inte så byter jag sen. Ska testa bikiniöverdelen när jag kommer hem sen med. Orkade inte prova den heller, så passar den inte så byts den också imorgon. ^^ Inhandlade även ett nagellack till den billiga penning som ska föreställa 25 kronor. Helt okej pris, helt okej lack. Målade naglarna på Donken (där maten förövrigt inte lockar ett skit längre). En liten tjej kom och iaktog skapandet, och hennes mamma/ farmor/ mormor/ moster/ what ever hon nu va började skratta. Smålog lite jag med.

Imorgon händer det grejjer. Träffa Simon <3 Han är så go! Ställer upp och skjutsar Moa till Landvetter imorgon. Jag och mammi följer ju också med. Sen umgås lite. Träffa Bemma, Roni och Jonas för att fika. (Good luck 2 u by the way) ^^ Sen på kvällen blir det utgång. Ska bli kul, men jag ska inte dricka något.

Tessan: Tapetseraren bodde nog i "Hagen" om jag minns rätt, hade mörkt hår och var la 45-50. Han tapetserade ju mitt rum och vi blev helt kära och sa att vi älskade honom. Mer än så kan jag inte förklara. :P

Dagens speciella person: Ingen! För jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: Bemma

tack för en trevlig dag mannen! Me love you!

Datum: 2007-11-01 Tid: 22:53:02
Postat av: Malin

kul dag du haft ^^ haha

Datum: 2007-11-01 Tid: 23:15:54
Postat av: Therese

Hm. Inget minne alls av honom.. Förträngt kanske;)

Trevlig helg!

Datum: 2007-11-02 Tid: 12:27:18
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback