Im so fuckin bra!

Datum: 2007-11-15 Tid: 14:48:02

Detta är min tredje dag som rökfri. Eller aaa, i förrgår tog jag ett endaste bloss som smakade skit, men det räknar jag inte. Roni och Kinky försöker också sluta. ^^

Annars har jag väl inte så mkt att skriva egentligen. De två andra musketörerna jag brukar hänga med i skolan är borta och har vart det hela veckan. Rachel var i skolan i måndags men fick åka ambulans upp till sjukan. Ska dit och hälsa på idag. Hoppas hon får reda på vad det är snart! Gillar inte att hon mår så kasst!

Var på en bra föreläsning i tisdags. Handlade om att barn som har en kass barndom oftast blir kriminella. Det tror jag stämmer. Sen var det öppen diskussion. Jag sa en sak i micken inför alla. Lite komplimanger till Camp Neptun som får ungdomar på rätt spår i samhället. Hjärtat började dunka i hundraåtti och rösten smådarrade. Men jag fick det iallafall sagt. Och det följdes av lite applåder...

Sitter o väntar på att klockan ska bli halv fem så jag och Bemma-mannen kan simma! Hoppas bara det inte är lika mkt folk idag som igår. Fyfanken!

Ja, nä. Har la inte mer o skriva. Undrar om Simon hinner hit till mammi innan jag ska dra. Tycker om den grappen! ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

:)

Jo, vi har faktiskt lite snö. Och minusgrader..snorhalt är det oxå! :/
Jag som trodde jag skulle slippa snön innan jag åker till thailand, men icke sa nicke!

Hejja på med sluta röka!! :)

Datum: 2007-11-15 Tid: 17:13:36
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Du äger! Gogogo, keep up the good work!

Datum: 2007-11-16 Tid: 10:03:23
http://ph0bia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback