Hairy backs is not the shit!

Datum: 2007-11-09 Tid: 22:16:04

Du är kär i protein, du vill gifta dig med protein. Du vill ha barn med protein och du vill dö med protein. Du och protein kommer åka upp till himlen tillsammans och du och protein kommer möta Sankte Per. Men Sankte Per kommer att neka dig och protein inträde till pärleporten, och då får du och protein vänta 1000 år tills du och protein får träffa Sankte Per igen. - Tess till Simon. (Simon pratar väldigt mkt om protein)

"Jag har ingen familj, inga vänner och ingen pojkvän. Jag kommer bosätta mig i en hydda i skogen och ha 234 katter. Egentligen skulle jag haft 235 katter, men en dog. Den begravde jag i skorsstenen." - Tess funderingar om hur ett ensamt liv för henne skulle se ut.

Igår var första simningen på fyra veckor. För det första så vägde jag mig. Har tydligen inte gått upp något under tiden vi inte simmat. För det andra så var bikiniöverdelen konstig i vatten. Men inte på land. Märkligt. Men iallafall var det trevligt att simma med Bemma igen!

Idag har det varit en rätt bra dag i skolan. Hade favvo-läraren Birgit. Sen efter det var det friskvård. Spelade innebandy och fotboll. I have a purple knee. Jag fattar inte varför jag jämt hamnar på knä när jag spelar någon bollsport. Blåmärket är stort som en tennisboll (Bemma kom på förslaget) Ser roligt ut iallafall. Sen efter skolan åkte jag och Simon till mammi, var där ett tag. Sen hämtade vi Bemma och åkte till Simon och kollade på tv och slöade. Nu är jag och Bemma hos mammi. Vet inte riktigt om vi ska passa Moa eller inte, men det återstår och se.

För övrigt känns det asbra just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Bemma

Yeah, jag har fina pics på ditt lila knä :P

Datum: 2007-11-10 Tid: 14:02:25
Postat av: Veronika

You are in loooove. :3 *myser i sympatiglädje*

Datum: 2007-11-11 Tid: 17:04:54
Postat av: Jan Banan

Men protein e ju jättebra! Simon gör ju helt rätt som pratar mkt om protein. Protein is da shit!!
Åså e ju han en jäkligt bra kille!

Hälsningar Jan Banan

Datum: 2007-11-16 Tid: 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback