Girlie

Datum: 2007-11-04 Tid: 15:18:17

Blev ju utgång i fredags. Och jag skulle inte dricka. Men nu är det såhär: Jag tog på mig ett par tajta jeans och högklackade skor. För att "våga gå så" var jag tvungen att ta mig ett par järn! Har ju fan inte använt jeans på evigheter! Iallafall var kvällen rolig. Först satt jag, Bemma och Kinky hos mig, sen åkte vi till Trägårn där bla Roni och Jonas var, men det var rätt slött. Så jag, Bemma och Kinky drog till Swing, där det var mer drag. Träffade på killen jag hade det på g med i våras men som dissade mig pga studier och hans band. För att inte göra detta inlägg så jävla långt så skriver jag bara som såhär: Han anser att det vi "hade" var seriöst (vart då nånstans?) och att han saknar det. Tough luck baby, inte intresserad! Dock jävligt gött att kunna dissa honom. Tillbaka. Haha, så barnslig man kan vara ^^

I lördags ringde Roni och tyckte att jag skulle följa med och käka bakismat med henne och Jonas. (Hur går det för er btw?) Jag kände inte alls för det, och sen hade jag inte råd. Men med lite övertalning och löfte om att bjuda så lyckades Roni få ut mig iallafall. Tacktack för maten förresten! ^^ Sen drog vi till Jonas bror Micke. Drack kaffe, tjötade skit och spelade kort! Trevligt! Jonas brorsa är rolig!

Åkte tillbaka till stan och hämtade upp Bemma, fikade. Sen åkte vi och hyrde film. Kollade först på The number 23. Sen kollade vi på Wild hogs. Grymma filmer båda två! På olika sätt. Åkte ner till Snack för lite nattmat och Bemma och jag drog vår lilla runda på stan för att kolla in passande kandidater till regret.se. <--- Vi vill starta en sida där man lägger in filmer på fulla folk som gör något roligt, förhoppningsvis något dom kommer ångra dagen efter! :P

Ikväll blir det till att träffa Simon! <3 Har inte träffat honom sen i fredags dag, och det känns som en evighet! >_<

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det har varit en riktigt trevlig helg ^^

Datum: 2007-11-04 Tid: 15:23:09
Postat av: Therese

Alltid skönt att kunna dissa! :)

Datum: 2007-11-04 Tid: 15:32:16
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Tack för...

...bakismatsällskapet. Oavsett humör (piiiik) så var det kul iaf. :3
...kortspelarsällskapet. Hade grymt kul hos Micke! Jag hade verkligen glömt av hur underhållande det är att sätta sig med trevligt folk och spela kort. :O
...filmsällskapet. Grymt mysigt att ha en "riktig" filmkväll igen. Vi borde ta en favorit-i-repris snart! Kanske under tjejkvällen? :)

Datum: 2007-11-04 Tid: 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback