Döpt av misstag, del 2

Datum: 2007-11-02 Tid: 19:29:46

Ja. Skulle ner till Knalleland för att byta mina bralls som jag köpte igår. När jag kommer till hållplatsen, vilka ser jag då? Dom koreanska tjejerna som fick mig döpt av misstag pga att deras engelska sög hängpung! "Oj jäklar vad jag måste läsa en Metro nu känner jag! *tar en Metro, bussen kommer* Nämen! Vad är det för intressant som står på förstasidan? Det måste jag läsa tills jag gått förbi tjejerna i bussen, då är jag nog klar!". I vilket fall så hälsade dom inte, och tur vr väl det. Dom kanske inte kände igen mig!? Om du inte vet vad jag pratar om, läs detta: http://lutzia.blogg.se/2007/august/jag-blev-ju-dopt-av-misstag-jag-horde-inte-vad-dom.html

Mötte upp Roni och Jonas i Knalleland, åkte upp till mammi och mötte Simon vid parkeringen. Fikade och snackade skit. Trevligt! Sen åkte jag, Simon, mammi, Moa och lilla Daisy till Landvetter, Moa skulle till sin pappa. Jag och Simon sitter och väntar på markplan medan mammi lämnar syster. Har Daisy i famnen hela tiden, och under den tiden vi väntade kom 5-6 pers och ville hälsa på Daisy och gulligulla! Gulligulligull! Söker du efter uppmärksamhet? As I told you before: Köp en liten vovve! Dock är det ju inte du som får uppmärksamheten, utan hunden. Men den är nog bättre än ingen skulle jag tro att du tycker!

Åkte till Snack sen för att käka. Daisy fick lite kyckling, åt som om hon inte ätit något i hela sitt liv! Glupsk liten varelse. Hon fick en massa gulligull människor efter sig på rastningen sen. Tibell och Anna kom med. Trevliga människor!

Efter det har jag, Simon, mammi och Daisy bara slöat hemma hos mammi. Sitter och väntar på att Kinky ska komma hit, sen ska vi möta Bemma. Ska hem till mig en sväng så jag får göra mig iordning, sen blir det krogen. Men som sagt, nyktert för mig! ^^ Jag är duktig! Eller hur!?

Orkar inte skriva dagens speciella person idag heller! Så tji fick du!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det ska bli riktigt trevligt ikväll ^^

Datum: 2007-11-02 Tid: 19:34:27
Postat av: Therese

Vad tycker Lillan om Simon? :)
Hoppas ni får kul ikväll!

Datum: 2007-11-02 Tid: 21:03:24
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Therese

Var irriterad på alexander, ringer å väcker mig när jag sover, han var allmänt jobbig;)

Aha. så du ska fira nyår här uppe? Bor dom kvar i knivsta?

Datum: 2007-11-04 Tid: 14:56:19
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Även om du kanske tyckte det kändes ovant i kläderna du var ute och härjade i så var du grymt fin. :D

Datum: 2007-11-04 Tid: 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback