CSN kan äta mitt snoor!

Datum: 2007-11-19 Tid: 18:47:04

Har du någonsin upplevt Déjà vu? Det vill säga känt känslan av att ha upplevt något tidigare fastän du inte har det. Eller med enklare ord: Haft en sanndröm (antingen i vaket eller sovande tillstånd). Jag har gjort det. Ibland är känslan så häftig att man önskar att man kunde styra över det, "sanndrömma" när man ville. Kunde man det så skulle jag ta reda på svaren till de stora frågor om livet som jag har. Nu menar jag inte såna frågor som vad meningen med livet är, varför tjejer oftast inte förstår sig på killar och omvänt, eller varför humlor kan flyga. Utan om mitt liv.



Igår när jag kollade postlådan såg jag ett vitt kuvert från CSN. En ljudlig suck hördes säkert in till alla i min port, jag visste redan vad det var utan att ens ha öppnat det. Återbetalningsplanen. Var det kanske inte så att jag ringde till CSN förra månaden för att skjuta upp återbetalningen? Och månaden innan det också? Johodå, indeed! När du studerar SKA du inte behöva betala tillbaka på ett tidigare lån. Utbildar dom sin personal på CSN olika? Nötter!



To do-lista för imorgon:
» Praktik. (Tis. och ons.)
» Simma med Bemma
» Tupperware-party (mitt första, hålls hos Bemma, vuxenpoäng)




Jajustdet!! Håll utkik efter en ny design i min blogg! Min mega-snälla-coola Roni håller på att mixtra med den. Kommer bli skitbra! ^^ 
Simon! Kom imorgon! Dissa din vän eller ta med honom. Kom bara! <3<3<3
Bemma: Schysst att jag får ha partyt hemma hos dig! Ska vi gå och handla nu, kompis? 

Kommentarer
Postat av: Bemma

hehe, ja vi kan handla nu!

Datum: 2007-11-19 Tid: 18:55:48
Postat av: Fina Simon

Jag vill inte dissa min vän! Vi har inte setts på ett tag och han försvinner snart till Thailand och Uppsala. Så jag vill ha lite alone-time med honom. Å Tupperware-party är liksom varken hans el min grej. Hoppas du förstår darling!

Datum: 2007-11-19 Tid: 20:38:20
Postat av: Veronika

Jag lovar att jag ska fixa med din design så mycket jag bara hinner och orkar. :3

Hoppashoppashoppas jag kan komma imorgon. Det hade varit uber! Om inte annat ses vi en stund ändå! :D

Datum: 2007-11-19 Tid: 23:23:10
http://ph0bia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback