Bäverbajs

Datum: 2007-11-16 Tid: 16:42:08

Idag hade vi Birgit igen. Jag fick beröm över vad jag sa på föreläsningen. Hon sa att det inte hördes nåt darr på min röst alls, vilket jag trodde att det hade gjort. Så nu kan jag sluta oroa mig för det. Den tanten är så go! Vi bara pratar på den lektionen, och hon berättar saker från sitt yrkesverksamma liv. As-intressant! :)

Sen åkte min klass och Simons klass till badhuset. Passade på att simma 50 minuter, men det var inte lika kul utan Bemma. Simon o hans klass hade livräddning. Och stuff. Men det var la en trevlig dag. ^^

Efter det åkte jag och Simon hem till honom, han lagade mat! Det var gott, men jag gillade inte den där gröna auborginen. Kollade på Seinfeld och sen till Knalleland för att köpa flyttkartonger till mammi. Fick ett papercut, så det kostar extra! Nu är vi här och väntar på att maten ska bli klar. Viltgryta (renskav) och potatismos. Så jäklarns gott!

Ska hem till Bemma ikväll. Vi ska ha filmmaraton. Helt själva! ^^ Kommer bli mys! Vi ska kolla på massa rysare dock, men ändå.

Fjärde rökfria dagen idag! ^^

Kommentarer
Postat av: Bemma

Det ska nog bli awesome ikväll ^^

Datum: 2007-11-16 Tid: 17:53:49
Postat av: Veronika

Hoppas att ni får ubermys ikväll! :)

Datum: 2007-11-16 Tid: 18:10:29
http://ph0bia.wordpress.com/
Postat av: Therese

Va mysigt! :) Inte för mycket godis va? Då gör inte simningen någon nytta! :)

Jag älskar oxå renskav!! Äter de rätt ofta, tråkigt bara att det är så dyrt..

Trevlig helg!
Kram

Datum: 2007-11-16 Tid: 21:34:27
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback