Tankar!

Datum: 2007-06-10 Tid: 21:55:46

Idag har man legat på stranden typ fem timmar eller vad det nu blev! Såå skönt! Sola och bada, finns inget bättre!

Emma tycker att jag ska skriva en bok med alla mina tankar. Dom är konstiga, tycker hon. Hon och jag har pratat om att starta eget, och en tanke jag hade var att hyra ut trampbåtar i fontänen på stora torget här i borås. Sen undrade jag hur många fästingar det fanns på gräsmattan där vi låg! Sen var det några mer tankar som hon tyckte var knäppa, men kommer inte på flera nu! :P

Denna helgen har vart hur go som helst! I fredags hade Moa sin skolavslutning. Därefter åkte vi ner till Lilla krogen och käkade lunch och skålade med alla studenter som åkte förbi i sina lastbilsflak. Ett jävla liv! Sen kom Kim och hans dotter Ronja. Jag, mammi, Moa, Mathias, Kim och Ronja åkte ut till stugan. Badade nattbad och grillade. Såå gött! Satt uppe och pratade och dansade till fyra, nån gång. Riktigt nice!

På lördagen tog jag med Moa och Ronja ner till sjön för att bada innan vi skulle åka. Bättre syssla än de andra gjorde. Städa och diska! Ush! :P Sen åkte vi till svenljunga och skulle byta bil. Där märker Kim att det är punka på hans bil, en thunderbird! Faan va arg han blev! Och jag bara skrattar när sånt händer och människor blir arga. Det är ju såå kul! Sen blev det till att kolla läget vid stranden i sexdrega... träffade mammas gamla ex's son. <-- konstig mening! :P Han hade vuxit till sig och blivit smal ju! Oj, sicken skillnad! Jag, Moa och Ronja badade, sen åkte vi till stan.

Gick hem för att duscha, sen skulle vi till pizzerian (Jag, mammi och Mathias) Jajustdet! Dom somnade båda två och jag ringde o ringde. Av ren irritation somnade jag med. Ringde till dom en gång till när jag vaknade, men dom var för trötta för att gå nånstans. Då gick jag själv! Träffade ett par goa bekanta där. Åt en kycklingsallad och tog en cider, sen blev det hem till Tony för efterfest. 3 av dom i sällskapet är/ har vart intresserade av mig. Den yngsta av dom är 32. Ujuj!

Och idag har jag som sagt legat på stranden och solat och badat med Emma. Vi blev typ uppraggade av 4 polska gubbar som inte kunde svenska. Ena sa hej, och jag sa hej tillbaka, så kom han fram och tog mig på armarna... Öhm, va? Varför gör man så liksom?

Ne, nu ska jag faktiskt inte skriva mera! See you!

image13

Jag hade precis badat med kläder och vill ge ile en blöt kram. Tokfaan hoppar upp i min
famn, och när bilden togs så vart det lite tungt! Snygg min va?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha go bild ^^

Datum: 2007-06-10 Tid: 23:57:05
Postat av: Lola

*ASG* fan va skrattgo bild

Datum: 2007-06-18 Tid: 21:42:13
Postat av: E.K

haha :) kulig bild

Datum: 2007-06-25 Tid: 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback