Nej, men vi kan vara bästisar!

Datum: 2007-06-18 Tid: 17:06:33

Sitter hos Carola, lånar hennes dator. Nörd, det är vad jag är. Jupp, så sant!

Malin kommer till mig ikväll. Vi ska kolla lite film o sånt. Nice nice! Ska inhandla lite snacks o så, hade jag tänkt.

Jag har faktiskt ingenting av intresse att skriva mer... Förutom att Biggan och Kurt (två människor på 58 och 64 år) kom o plingade på min dörr idag. Jag ville inte ha in dom, så jag fejkade sjuk. Bara för att jag har varit lite trevlig mot dom så suger dom sig fast som två iglar vid mig, en tjej på snart 22 år. Biggan tjötar hela tiden, hon kan verkligen inte hålla truten! Och Kurt, han är väl trevlig, men hallååå!? Hur ska jag säga till dom att jag inte vill att dom kommer bara sådär?  Dom gick, och efter 40 minuter kommer Kurt tillbaka med en påse som han sträcker fram till mig. Då hade han köpt en liter mjölk, en burk honung och vitlök till mig och sa att jag skulle krya på mig! Det var ju snällt, men det förvärrar bara mina försök till att "göra slut" med dom.


 


Och så har jag bytt msn idag. Skriv om du ska ha den!



 

image14


Kommentarer
Postat av: Bemma

Fin bild =)

Datum: 2007-06-18 Tid: 17:33:16
Postat av: Malin

Bilden e as fin ^^
men konstiga dom där två alltså...

Datum: 2007-06-22 Tid: 00:02:25
Postat av: E.K

Haha, dom låter juh snälla. men de kanske blir lite jobbigt !? hahaha :)

Datum: 2007-06-25 Tid: 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback