Jag har en del visdomsord!

Datum: 2007-06-03 Tid: 23:21:51

Det första visdomsordet blir: Njut av glädjen när du finner den! Idag har jag varit så überglad! Har umgåtts med Malin hela dagen idag! <3 Och med Azad. Han körde ut mammi till stugan där hennes karl o en del andra var. Åt grillat, drack öl, badade (med kläder, var hur gött som helst) och skrattade som fan! Jag älskar dom människorna, dom är så sköna! ^^ Träffade även Malins föräldrar idag. Jag tycker dom var trevliga! Försökte göra ett gott intryck, även fast jag stank gammal fylla! Haha! Efter att jag träffat dom åkte jag o Azad o hämtade syrran, passar henne inatt. Vi blev lite försenade, men det var ingen större fara!

Andra visdomsordet: Säg upp dig om du vantrivs med jobbet! Jag ska fan aldrig mer jobba med något jag inte tycker om. Då går jag hellre arbetslös. Visst kan man få problem med att betala hyra och telefon och sånt, men vafaan!? Dör du för det eller? Du kommer ju få höra en jävla massa arga kommentarer från dom som vill ha pengarna, men hey! Bättre sent än aldrig! Right?

Tredje visdomsordet: Var glad över den du är! Det har jag varit idag. Jag har trivts med hela mig idag! Med mitt utseende, personligheten, jaa. Allt! Efter att jag och Malin badade så har båda vi gått runt utan tröja, bara i bh o brallor. Och det var hur jävla gött som helst! Visst, det finns överflödigt fläsk (som Malin kallar sitt hull för), men so? Det får sitta där tills jag orkar göra något åt det. Du behöver liksom inte kolla om du inte vill! :P

Fjärde visdomsordet: Hmm, vad ska vi komma på för smart här då? Jo! Berätta för dina vänner att du tycker om dom! Det är en sak jag har märkt! Vi tar varandra förgivet! Vi säger sällan att en person betyder mkt för en, eller att personen gjorde något som gjorde dig glad etc. Jag blev jätteglad idag för att Malin sa att hon blev glad av att umgås med mig! Det värmde som tusan, med tanke på hur nere jag har vart den senaste tiden. ^^ Malin gör mig alltid glad!

Idag när jag vaknade så sa Malin att det hade flygit runt en fågel i min lght. Varför vaknade jag inte och såg det för? Den hade ju varit kul! Och Malin tänkte väcka mig, men den hade redan flygit ut då. :P Oh well! Sen gick vi (Jag, Malin o Patte) till Shell för att  möta mammi, för att sedan bli hämtade av Azad för att åka till stugan. Men Patte blev tvungen att stanna i stan, för en av mammas kompisar skulle med ut på landet. Mammi betalade honom till o med för att stanna i stan. 50 spänn! Haha, jaja. Jag stannar också gärna i stan ibland! Hur mkt får jag?

Hm, detta blev kanske lite osammanhängande eller så, men ja. Så kan det gå!

Orvar the bumblebeedog sover fortfarande. Slö jävel! Man skulle nästan kunna tro att han är död!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh! jag tycker om dej ^^ vi får åka ut till stuga mera i sommar ^^ kramar på dej!

Datum: 2007-06-09 Tid: 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback