I en perfekt värld...

Datum: 2007-06-05 Tid: 21:02:41

image12
I min perfekta värld är jag populär.

Jag har en perfekt pojkvän som håller mig kär.

Jag har massa pengar och kan göra vad jag vill.

Jag har den bästa personligheten och behöver inte göra mig till.

I min perfekta värld bor jag på bästa läget i stan.

Jag dricker porlande friskt vatten ur en silverkran.

Jag har den nyaste bilen med alla tillbehör.

Jag har en lyxig båt och en egen kapten som kör.

I min perfekta värld har jag en söt liten hund.

Jag har tillgång till alla coola krogar som VIP-kund.

Jag lever livet som de flesta bara drömmer om.
Men det dom inte vet är att jag hellre vill leva som dom.


Kommentera dina tankar om dikten...



 


Kommentarer
Postat av: Therese

Duttiflicka:)

Datum: 2007-06-06 Tid: 20:43:56
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Malin

man fick sej i alla fall en funderare bnär man läst denna dikten du.... Kram på dej!! <3

Datum: 2007-06-09 Tid: 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback